Re: BLUM Aventos HF - brak powolnego domykania

Subject: Re: BLUM Aventos HF - brak powolnego domykania
Newsgroups: pl.rec.dom
From: Irokez <n...@w...pl>
Date: Wed, 5 May 2021 16:56:00 +0200

W dniu 2021-05-05 o 00:29, Olo pisze:

> Padł siłownik od domyku, element jest nierozbieralny, jak masz rachunek
> to reklamuj w sklepie albo u producenta
> https://www.blum.com/pl/pl/ideas/lifetime-warranty/ (teoretycznie
> wieczysta gwarancja). Z dawnego Bluma to już tylko nazwa i ceny zostały.

Znalazłem na niemieckim forum, przedstawiciel BLUM'a potrzebuje zdjęcie
produktu i wysyła amortyzator Blumotion na podany adres. W Niemczech nie
trzeba niczego odsyłać, wysyłają też do Polski.
Amortyzator samemu się łatwo wyciąga.

Gwarancja wieczysta faktycznie jest na ich produkty (z wyłączeniem kilku).

Poniżej link do tematu na forum, jest też instrukcja wymiany.
Faktycznie przełożyłem ten element z zestawu z drugiej szafki i jest ok.
Uszkodzony jest cały w oleju i chodzi luźno, a sprawny suchy i stawia opór.

https://www.kuechen-forum.de/forum/themen/daempfer-2
0f200-40-fuer-hs20f220x.38876/

W Polsce trzeba odesłać amortyzator Blumotion (nie trzeba mechanizmu
całego) plus formularz, takie dostałem informacje od Blum Polska.

Pozdrawiam.

--
Irokez