BLYSKAWICZNA ZUPA Z CZERWONEJ SOCZEWICY

1. Data: 2001-10-17 12:02:50

Temat: BLYSKAWICZNA ZUPA Z CZERWONEJ SOCZEWICY
Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze macie czerwona soczewice i cierpicie na totalny brak czasu?
przedstawiam:
BLYSKAWICZNA ZUPA Z CZERWONEJ SOCZEWICY
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=462

Informacje ogólne:
Rodzaj diety: weganska
Kategoria: zupy
Skala trudnosci: *

Skladniki:
1 szklanka czerwonej soczewicy
1 cebula
2 zabki czosnku
5 pomidorów
sos sojowy
1 szklanki oliwy
przyprawy: gomasio, pieprz, listek laurowy, ziele angielskie

Przepis:
pokrojona w kostke cebule zeszklic w garnku na oliwie, dodac wycisniety
czosnek i oplukana soczewice. smazyc przez 2 minuty mieszajac. pomidory
sparzyc, obrac ze skórki, pokroic w kostke i wrzucic do garnka. smazyc
przez 3 minuty i zalac 2 litrami wody. dodac sos sojowy i przyprawy.
gotowac do miekkosci soczewicy - ok. 20 minut. podawac ze swieza bazylia i
prazonym sezamem.

Nadeslal(a): kropka , dnia: 2000-08-30
pozdr. pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-10-17 12:13:58

Temat: Re: BLYSKAWICZNA ZUPA Z CZERWONEJ SOCZEWICY
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> przyprawy: gomasio,

co to takiego????

--
Anna

1. Data: 2001-10-17 23:27:36

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna wrote:

> co to takiego????

Japonska sól sezamowa. Uzywa sie ja zamiast zwyklej soli.

pat

1. Data: 2001-10-18 07:02:14

Od: wojmat <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze PatryCCCja <k...@s...pl>:

> Japonska sól sezamowa. Uzywa sie ja zamiast zwyklej soli.

dodam od siebie: sezam zmielony z solą i rozwodniony lekko.

--
wojmat
http://piksele.vege.pl/

1. Data: 2001-10-18 07:19:50

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wojmat <w...@v...pl> wrote in message

> dodam od siebie: sezam zmielony z solą i rozwodniony lekko.

czy mozna zrobic samemu? w jakich propocjach? jak dlugo mozna przechowywac?

Asia

1. Data: 2001-10-18 21:25:19

Od: "arielka" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"PatryCCCja" <k...@s...pl> wrote in message
> [...]
pat co to za przyprawa ta gomasio ?
arielka

1. Data: 2001-10-19 06:24:39

Od: wojmat <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze "asia" <a...@p...onet.pl>:

> czy mozna zrobic samemu? w jakich propocjach? jak dlugo mozna
> przechowywac?

pewnie, że można! kupujesz sezam (na wagę na większych targowiskach czy w
torebce ćwierć kilo w sklepach "ze zdrową żywnością"), bierzesz młynek od
kawy (to może być potencjalny problem) i mielesz na pył wszystko.

--
wojmat
"the earth spins on its axis

1. Data: 2001-10-19 06:43:37

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> torebce ćwierć kilo w sklepach "ze zdrową żywnością"), bierzesz młynek od
> kawy (to może być potencjalny problem) i mielesz na pył wszystko.

ok, sezam mam, mlynek do kawy tez. Ile dodac soli? I co z ta woda o ktorej
wspominaliscie? Dolewac?

Asia :-)

1. Data: 2001-10-19 07:25:24

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

arielka wrote:
> pat co to za przyprawa ta gomasio ?
> arielka

nie widzisz postow anny i asi w tym watku? tam wlasnie jest juz cala
dyskusja na ten temat :)

pat

1. Data: 2001-10-19 07:27:03

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> asia wrote:
>

> gomasio:
> http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=522

oh, dzieki :-)
ze tez na to nie wpadlam

Asia

O wedzarni
ziolowe racuchy amarantusowe
pasta pistacjowa (papista) - z pistacji, zielonego groszku i sezamu
Ogórki kiszone
Czemu Kuroń zdurniał ???!!!!