Babka cytrynowa jak od Sowy

11. Data: 2013-07-11 21:27:46

Temat: Re: Babka cytrynowa jak od Sowy
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-11 21:18, obywatel Feniks z popiołów uprzejmie donosi:

> A gdzie ja chciałam przepis na babkę piaskową???

To teraz już wiesz, co chciałaś.
A w wolnej chwili daj cynk, czy Sowa zżynał ze staroci.

12. Data: 2013-07-11 21:32:54

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 21:27, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-07-11 21:18, obywatel Feniks z popiołów uprzejmie donosi:

> To teraz już wiesz, co chciałaś.

Tylko czemu dowiaduję się o tym ostatnia!!!

> A w wolnej chwili daj cynk, czy Sowa zżynał ze staroci.

Zrobiłam próbę na tym, co mi zostało i wygląda mi to na dobry trop.
Jutro przetestuję na całości (pewnie na gorącym lepiej się rozejdzie),
bo już dziś mi się nie chciało, poza tym nie miałam dla kogo.

Ewa

13. Data: 2013-07-11 21:36:05

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 21:37:56 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Dnia Mon, 08 Jul 2013 21:15:10 +0200, Feniks z popiołów napisał(a):
>

> Każdy przepis na babkę piaskową gdzie dasz zamiast masła olej i dodasz
>
> startą skórkę z cytryny oraz sok z niej plus wanilię - da Ci to "cudo".

Dokładnie!! Szpecem od gnieciuchów raczej nie jestem, ale akurat to robiłem parę
razy, bo mi to kurde smaczy. Jeszcze w tamtym wieku Babunia mnie tego nauczyła. Ze
słodkości umiem jeszcze upitrasić tera_mi_sru , czy jak się to tam pisze... Całości
spiryta do tego nie zużywam. Resztę wchłaniam in vivo.

14. Data: 2013-07-11 21:41:27

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 21:36, s...@g...com pisze:

> Dokładnie!! Szpecem od gnieciuchów raczej nie jestem

Racja.

Ewa

15. Data: 2013-07-11 21:43:52

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-11 21:32, obywatel Feniks z popiołów uprzejmie donosi:

> Tylko czemu dowiaduję się o tym ostatnia!!!

A to akurat standard jest.

> Zrobiłam próbę na tym, co mi zostało i wygląda mi to na dobry trop.
> Jutro przetestuję na całości (pewnie na gorącym lepiej się rozejdzie),
> bo już dziś mi się nie chciało, poza tym nie miałam dla kogo.

Bajdełej fascynuje mnie ten 'paradoks Sowy', zwłaszcza na moim zadupiu.
Bo biorąc pod uwagę fakt, iż oni te wypieki ciągną z bógwikąd i nigdy
nie są najpierwszej świeżości, a, jak się okazuje i recepturowo ciągną
ze starych wzorców, to czy to całkiem upadła domowa twórczość? Czy taka
moda teraz?
No dobra... można kupić placka w ilości dla jednej mało żartej osoby. To
plus.

16. Data: 2013-07-11 21:48:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Jul 2013 21:18:22 +0200, Feniks z popiołów napisał(a):

> A gdzie ja chciałam przepis na babkę piaskową???

Niiie, Ty chciałaś "od Sowy" - to jest nic inego niż "przerobiona"
piaskowa:
"Każdy przepis na babkę piaskową gdzie dasz zamiast masła olej i dodasz
startą skórkę z cytryny oraz sok z niej plus wanilię - da Ci to "cudo"" 3->

--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

17. Data: 2013-07-11 21:49:58

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 11 lipca 2013 21:41:27 UTC+2 użytkownik Feniks z popiołów napisał:

> Racja.
>

> Ewa

No to idź se "mondralo" do Sowy albo innego pterodaktyla, kup se tego gnieciucha i
gitary tutaj nie zawracaj. Chcemy pomóc, a Ty pyszczysz i drwisz.

18. Data: 2013-07-11 21:51:29

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 21:43, Qrczak pisze:

> Bajdełej fascynuje mnie ten 'paradoks Sowy', zwłaszcza na moim
> zadupiu. Bo biorąc pod uwagę fakt, iż oni te wypieki ciągną z bógwikąd
> i nigdy nie są najpierwszej świeżości

Mnie się wydaje, że oni muszą mieć te swoje piekarnie w różnych
miejscach, bo u nas to nawet torty zamawiać można, a raczej tortu 300km
by nie ciągnęli. Chociaż kto ich tam wie. No i we Wrocławiu jednak te
wypieki z deczka inne się wydają.

> [...]
> to całkiem upadła domowa twórczość? Czy taka moda teraz?
> No dobra... można kupić placka w ilości dla jednej mało żartej osoby.

Ludziom się nie chce.
A dla mnie plus jeszcze taki, że można wypiek mieć, nawet jeśli się jest
z dala od domicylu i się nie ma piekarnika.

Ewa

19. Data: 2013-07-11 21:55:30

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 21:48, Ikselka pisze:

> [...]
> startą skórkę z cytryny oraz sok z niej plus wanilię - da Ci to "cudo"" 3->

Niestety, ale nie masz racji.

Ewa

20. Data: 2013-07-11 21:56:35

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 21:49, s...@g...com pisze:

> No to idź se "mondralo" do Sowy albo innego pterodaktyla, kup se tego gnieciucha i
gitary tutaj nie zawracaj. Chcemy pomóc, a Ty pyszczysz i drwisz.

A gdzie Tobie gitarę zawracam? Kto rzeczywiście wiedział jak, to pomógł.

Ewa

Re: Cummul - przyprawa ktorej nie znam
Mój chłodnik - przypomnienie :-)
Farro