Babka cytrynowa jak od Sowy

41. Data: 2013-07-12 20:50:44

Temat: Re: Babka cytrynowa jak od Sowy
Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-12 19:20, Qrczak pisze:

> Bardzo smakowicie wygląda. Poproszę kawalątek.

To daj namiary na ten zgnity zachód, to kopsnę kawał.

> Albo może bardziej ten tego torcika z kolejnych fotek. Tak z połóweczkę.

Po tym zostały już tylko wspomnienia. Udokumentowane, jak widać. Ale -
nie wiem, czy pamiętasz - też dzięki owocnej współpracy na prk powstały.

Ewa

42. Data: 2013-07-12 21:57:47

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-12 20:48, obywatel Feniks z popiołów uprzejmie donosi:

> W sumie chyba też powstał głównie według przepisu na dacquoise a' la
> Sowa. I też dzięki współpracy kuchennych szaleńców z prk.

Pamiętam.
No ale przecież i tak wszyscy wiemy, że ten najbardziej idealnie
najlepszy to ten fotograficznie nieudokumentowany.

> PS: Może na rolki też ktoś reflektuje? ;))

Żebym się zabiła?

43. Data: 2013-07-12 22:02:50

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-12 20:50, obywatel Feniks z popiołów uprzejmie donosi:

> To daj namiary na ten zgnity zachód, to kopsnę kawał.

W ostateczności zawsze mogę się kopsnąć do Sowy. Mam do nich jakieś
czysta metrów.

> Po tym zostały już tylko wspomnienia. Udokumentowane, jak widać. Ale -
> nie wiem, czy pamiętasz - też dzięki owocnej współpracy na prk powstały.

Pamiętam. Balety wokół Pawlowej.

44. Data: 2013-07-12 23:07:07

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-12 22:02, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-07-12 20:50, obywatel Feniks z popiołów uprzejmie donosi:
>
> Pamiętam. Balety wokół Pawlowej.

Historia lubi się powtarzać.

Ewa

45. Data: 2013-07-12 23:08:25

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-12 21:57, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-07-12 20:48, obywatel Feniks z popiołów uprzejmie donosi:

> Żebym się zabiła?

Na Qrze stópki za małe.

Ewa

46. Data: 2013-07-13 05:56:57

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-12 23:08, Feniks z popiołów pisze:

> Na Qrze stópki za małe.

...musi to być Kopciuszek o ahystokhatycznie małych stópkach.

47. Data: 2013-07-13 09:06:12

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To sie obetnie i wlezą. Bedzie okazja do popicia i komsumpcji.
:)
pozdr
Stefan
Użytkownik "Sara" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> ...musi to być Kopciuszek o ahystokhatycznie małych stópkach.

Re: Cummul - przyprawa ktorej nie znam
Mój chłodnik - przypomnienie :-)
Farro
Czekoladki a czkawka