Re: Baca na gałęzi, czyli Little Dorrit i testy.:-)

Data: 2002-06-17 11:11:09
Temat: Re: Baca na gałęzi, czyli Little Dorrit i testy.:-)
Od: Flyer <f...@p...onet.pl>

Florinda wrote:

> Po co to robisz ?

To ja tez opowiem kawal.

Przychodzi staruszek do lekarza:
- Panie doktorze mam problem. Bardzo czesto pierdze - z tym, ze to sa
bezwonne i bezglosne pierdniecia, ale chcialbym zeby mnie pan z tego
wyleczyl.
- Dobrze - tu ma pan leki i zapraszam na nastepna wizyte za miesiac

Po miesiacu
- No i jak tam
- Nadal pierdze tak samo czesto, tylko wie pan, teraz moje pierdzenie
bardzo smierdzi ale nadal jest bezglosne - czy moze pan cos na to
poradzic
- Taaak, no to nos juz wyleczylismy, teraz wezmiemy sie za leczenie
uszu.

Czasami mam wrazenie, ze spotykam takich staruszkow na grupie.

Flyer

PS. chyba nikogo nie obrazilem ? ;)