Badania na osteoporozę w Krakowie ?

1. Data: 2004-02-13 12:29:57

Temat: Badania na osteoporozę w Krakowie ?
Od: "abc" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dostałem bojowe zadanie - dowiedzieć się, gdzie w Krakowie można
przeprowadzić badania na oseoporozę. Zależy mi na miejscu, gdzie dobry,
nowoczesny sprzęt, i profesjonalnie prowadzone badania, jako że robienie ich
na starym, zużytym sprzęcie w nieektórych szpitalach daje odbiegajace od
rzeczywistości wyniki.

Czy ktoś korzystał z takich badań i mógłby polecić miejsce w Krakowie, gdzie
je wykonać?
Będe bardzo wdzięczny za odpowiedź.

Pozdrawiam

ps. Wysyłam cross-post na grupę krakowską i medycyna.

2. Data: 2004-02-13 15:39:23

Temat: Re: Badania na osteoporozę w Krakowie ?
Od: "Agalay" <a...@U...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "abc" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeprowadzić badania na oseoporozę. Zależy mi na miejscu, gdzie dobry,
> nowoczesny sprzęt, i profesjonalnie prowadzone badania

Zobacz w przychodni na ul Ułanów LUB na Karmelickiej od strony alei, nie
znam dokładnego numeru, ale chyba nie potej samej stronie co sklep sony ;)
Pozdrawiam
Ps. również nie polecam badań szpitalowych
--
==
---- www.dzwoneczki.30.pl

Pigułki a ciąza
odmrożenie
Krzywica u dziecka
gdzie się operowac w Warszawie
mam od kilku dni problem ze sluchem ....