Badanie śladu biologicznego-Czy to dowód zdrady?

11. Data: 2006-01-15 17:43:03

Temat: Re: Badanie ?ladu biologicznego-Czy to dowód zdrady?
Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

Emil napisał(a):
> 4.W jaki sposób można zbadać, czy jest to męskie nasienie?

mam taki pomysl, ale nie wiem czy dobry:

Idz do sklepu zoologicznego i kup test na pH wody (jakies 15zl). Kup
wode destylowana. Sprawdz na wszelki wypadek tym testem czy jej pH
wynosi 7 (powinno).
Rozpusc ta wydzieline z majtek w wodzie destylownej (a niewielkiej
ilosci) i zbadaj pH tej wody.

Meskie nasienie ma odczyn zasadowy (pH powyzej 7), zas wydzielina
kobiecej pochwy kwasny (ponizej 7).

Jesli wynik wyjdzie ponizej lub rowne 7 - nie masz zadnej informacji. Bo
jesli nawet jest to sperma i byla w pochwie kobiecej to jest to
mieszanka substancji kwasnej i zasadowej.

Jesli powyzej 7 - mozesz zaczac sie zastanawiac co poza sperma moze
spowodowac ze choc pH sluzu kobiety jest kwasowe, wynik wyszedl zasadowy

Teraz niech mnie bardziej biegli skrytykują :)

--
body {
name: '|<ońrad Karpieszu>|';

12. Data: 2006-01-15 18:29:22

Temat: Re: Badanie śladu biologicznego-Czy to dowód zdrady?
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emil" <e...@y...com> napisał w wiadomości

> Jestem zainteresowany wykonaniem badania pewnego śladu biologicznego,
> znalezionego na damskiej bieliźnie. Moja żona była w delegacji
> służbowej, z szefem przez 9 dni. Wiem,że z nim wcześniej romansowała
> w biurze (dowiedziałem się tego od pewnej osoby z jej otoczenia).
[...]

Jejq, nie wiem co z ciebie za mezczyzna, zeby kobiecie majtki ze sladami
uplawow ogladac??? Swoja droga sa do kupienia cienkie wkladki, ale to juz
insza iszosc.
Jesli masz jakies podejrzenia, to moze lepiej bedzie jesli zdecydujesz sie
na powazna rozmowe z zona, a jesli z tego nic nie wyjdzie...wynajmij
detektywa [ to takie teraz modne;) ]. I nie sluchaj "dobrych-zaufanych"
donosicieli.

Iwona
// Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna // Schutzbach

13. Data: 2006-01-15 18:48:27

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jestem zainteresowany wykonaniem badania pewnego śladu biologicznego,
> znalezionego na damskiej bieliźnie. Moja żona była w delegacji

Wiesz, ja bym się zastanowiła nad sobą...czy jesteś pewien swojej
atrakcyjności? Czy masz wysokie poczucie własnej wartości?
Czemu grzebiesz w koszu z brudną bielizną?

I zastanowiłabym się tez nad intencjami "zaufanych osób".
Serio.

>Postanowiłem więc po cichu sprawdzić
> jej prywatne rzeczy po przyjeździe

ehhh.......

i na jednej parze majtek znalazłem
> podejrzany , białawy ślad. Poniższe linki podaje adresy do zdjęć w
> wysokiej rozdzielczości,
> http://img470.imageshack.us/img470/1157/pict0047wyci
ete3fy.jpg

No cóz, jesteś obrzydliwy, serwując nam obrazki brudnych majtek, natomiast
wiedz, ze takie slady to często po prostu upławy, które zdarzaja się
najbardziej dziewiczym dziewicom.

14. Data: 2006-01-15 21:32:38

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jejq, nie wiem co z ciebie za mezczyzna, zeby kobiecie majtki ze sladami
> uplawow ogladac???

Jeśli to upławy, a nie to, co pytający podejrzewa...

15. Data: 2006-01-15 22:22:54

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emil" <e...@y...com> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich ,bardzo proszę o poradę

jakby twoja zona zobaczyla, ze ty jej niezbyt czyste majki wystawiles na
pokaz, to rozwod masz murowany:)
moze wynajmnij jakiegos detektywa, bo to, co robisz jest ponizej wszelkiej
krytyki:)

16. Data: 2006-01-16 00:15:03

Od: Robert <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emil wrote:
...ciach..........

> 1.Czy męskie nasienie może zostawić taki ślad?
> 2.Jeśli tak, to czy na tej podstawie można określić, dane mężczyzny takie jak wiek,
wzrost, kolor skóry, kolor oczu, kolor włosów?

Tak mozna okreslic te dane o ktore pytasz. Nie tylko to.
Odpowiednie badania nawet powiedza ile ton wegla lezy w piwnicy w budynku naprzeciw
mieszkania faceta.
Ty jestes powaznie umyslowo chory. Szybko, zanim bedzie za pozno idz i spotkaj sie z
psychiatra.
Twoje malzenstwo to musi byc prawdziwe pieklo. Prawda?

17. Data: 2006-01-16 00:20:38

Od: Robert <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"|

> mam taki pomysl, ale nie wiem czy dobry:
>
> Idz do sklepu zoologicznego i kup test na pH wody (jakies
> 15zl)................................ciach
> name: '|<ońrad Karpieszu>|';

Te, domorosly Sherlock. Widzisz ze gosciu ma nierowno pod sufitem. Uwazaj co
gadasz. On jak kazdy stukniety jest gotwy na wszystko. Na podstawie tak
prymitywnego testu (o ile to wogole mozna nazwac testem) jaki podales moze
zrobic jakas powazna "glupote".

18. Data: 2006-01-16 00:46:09

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pokaz, to rozwod masz murowany:)
> moze wynajmnij jakiegos detektywa, bo to, co robisz jest ponizej wszelkiej

Zgoda, problem pytajacego jest dość niezwykły, ale...
1. nie pyta on o ocene moralna swojego postępowania, nie nalezy to zresztą
do tematyki tej grupy.
2. oceniajacy go (krytycznie) wykazuja niezwykłą łatwość oceny jego
postępowania wyłącznie na podstawie jego postu, nie znając zupełnie
faktycznych okoliczności sprawy.
3. zauważę, że nikt nie oburzałby się na żonę, robiącą scenę na podstawie
czerwonych śladów (podejrzenie szminki) na kołnierzyku koszuli mężą, a nawet
nikłego śladu perfum (a przeciez może od fryzjera np.:-). Tymczasem ten
dowód byłby istotnie rozstrzygający i wiarygodny.
4. Dlaczego zreszta tego typu dowód (jesli zdrada miała rzeczywiście
miejsce,) miałby byc czymś gorszym niz powszechne w sądach rodzinnych
preparowane, fałszywe zeznania świadków potwierdzające, że małżonek jest
potworem;-)

A w przedmiotowej sprawie oczywiście możliwe jest ustalenie pochodzenia tych
śladów, a nawet z ogromnym prawdopodobeństwem ustalenia (jesli to ślad
biologiczny) od kogo one pochodzą. Niestety, dla normalnego śmiertelnika u
nas jest to praktycznie niewykonalne, chyba, że ma on znajomości w
laboratorium kryminalistycznym, albo na uczelni medycznej czy biologii. Byc
może dobry detektyw z wiadomymi znajomościami czy układami mógłby tu w tym
pomóc. Choć zapewne z duże pieniądze.

--
Pozdr

19. Data: 2006-01-16 04:41:56

Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emil <e...@y...com> napisał(a):

> [...]
> Ponieważ pewnego dnia nie mogłem się do niej dodzwonić, a wiem że ona
> nigdy nie wyłšcza telefonu , powzišłem podejrzenia, że coœ jest nie
> w porzšdku , tym bardziej,że szef pochwalił się tej zaufanej osobie w
> biurze że pobyt w delegacji "był wyœmienity" i wiem też, że ma dobre
> układy z mojš żonš.Dowiedziałem się tego już następnego dnia po
> przyjeŸdzie od zaufanej osoby . Postanowiłem więc po cichu sprawdzić
> jej prywatne rzeczy po przyjeŸdzie i na jednej parze majtek znalazłem
> podejrzany , białawy œlad. Poniższe linki podaje adresy do zdjęć w
ete7eh.jpg chciałbym
> [...]
> œlad(niech kobiety się wypowiedzš)?
> 4.W jaki sposób można zbadać, czy jest to męskie nasienie?
> 5.Ile czasu od momentu gdy ten œlad powstał,można stwierdzić, co to
> jest za wydzielina?
> 6.Ile kosztuje takie badanie?
> 7.Czy tš parę majtek należy przechowywać w zamkniętym worku, albo w
> jakichœ innych specyficznych warunkach ?
> 8.Gdzie można dokonać takiej ekspertyzy?
>
> Jeszcze wierzę,że to może jakieœ upławy, ale
> Bardzo proszę o szczere odpowiedzi na każde z pytań.
> Wszelkie uwagi bardzo mile widziane,zwłaszcza kobiet

Jedno jest pewne, ze jestes fest popierdolony. Do tego nie masz klasy. Takie
zero. Na miejscu twojej zony rozwiodlabym sie z toba natychmiast.

20. Data: 2006-01-16 08:15:19

Temat: Re:[OT] zdrada?
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jeśli to upławy, a nie to, co pytający podejrzewa...

Bez wzgledu na to co to jest, taki facet, ktory posuwa sie do tak niskiego
poziomu nie jest wart uwagi kobiety. Jest wiele mniej ponizajacych metod.

I tak przyszlo mi na mysl (pomijam wszelkie slady gdziekolwiek), jesli ta
kobieta faktycznie zdradza meza, to czy on nie dal jej ku temu powodu. Byc
moze jest upierdliwy, nieczuly, zazdrosny do granic mozliwosci, robi sceny z
byle powodu, etc. Sam takim zachowaniem mogl ja "pchnac" w ramiona innego
mezczyzny. I taka zona jadac sobie w delegacje czuje sie komfortowo bedac z
kims, kto traktuje ja po prostu jak kobiete:)
Ciekawa jestem wiernosci badz nie-meza (?) Moze sadzi wg siebie?

Tak czy siak dorosli ludzie mogliby otwarcie/kulturalnie porozmawiac o
swojej niepewnosci wobec partnera, np. podczas kolacji ze swiecami, i
znalezliby wspolne rozwiazanie (?).

Iwona
// Gdy widzimy juz tylko to, co chcemy widziec, osiagnelismy duchowa slepote
//
Marie von Ebner-Eschenbach

Klecznik
szukam kardiologa w Łodzi
problem skórny
Wstawienie zeba.
tabletki antykoncepcyjne i okres ktory byl ale znikl