Badanie poziomu hormonów

1. Data: 2006-11-05 12:47:34

Temat: Badanie poziomu hormonów
Od: "Sklepowa" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na twarzy często pojawiają mi się wypryski w okolicy brody. Słyszałam już,
że muszę zrobić sobie badanie poziomu hormonów.
Stąd moje pytania:
-co to za badanie?
-jak się go robi?
-i jak się leczy?

Pozdrawiam
M.

2. Data: 2006-11-06 12:45:24

Temat: Re: Badanie poziomu hormonów
Od: -Dorota- <d...@N...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Sklepowa wrote:
> Na twarzy często pojawiają mi się wypryski w okolicy brody. Słyszałam już,
> że muszę zrobić sobie badanie poziomu hormonów.
> Stąd moje pytania:
> -co to za badanie?

Zapewne badania poziomu prolaktyny, progesteronu i testosteronu.

> -jak się go robi?

Bada się poziom tych hormonów we krwi (pobiorą Ci krew w laboratorium).

> -i jak się leczy?

Zgłoś się do endokrynologa (może być ginekolog-endokrynolog),
dokładnie Ci wszystko wyjaśni. Część z tych badań należy wykonać
w określonym dniu cyklu.

Leczenie może być różne w zależności od wyników badań.
Poczytaj sobie o hiperprolaktynemii.

Dorota Kulas
dorotaq (at) polbox.com

wieczny problem - biały nalot na języku