Re: Bambus!

Data: 2000-01-18 21:51:06
Temat: Re: Bambus!
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl>

>a mnie interesują odmiany występujące w
>Japonii - odporne na ciężkie warunki klimatyczne,

We Florpaku jest Phyllostachys pubescens, nasiona pochodzą z Chin, w opisie:
Bambus do 15m wys., odporny na mrozy do -20C.
O taki Ci chodzi?
Najmniejsza ilość nasion, którą możesz zamówić to 10g (ok.1500 nasionek).
BWN (Bank Wymiany Nasion) bambusa zamówił - gdybyś miał jakieś problemy
(np.nie ich dostał)- napisz, może my dostaniemy.
A masz jakieś info na temat rozmnażania bambusa z nasionek?

Pozdrowienia
p...@r...pl