Re: Bandycka Korea Północna

Data: 2017-06-26 18:31:39
Temat: Re: Bandycka Korea Północna
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu poniedziałek, 26 czerwca 2017 18:11:43 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
amerykanskiego-studenta-powod-zerwal-propagandowy-pl
akat/

ie-policja-sie-tlumaczy-jest-afera/#

> Więc swoje urojenia zachowaj dla siebie.

To nie są moje urojenia, tylko tak sugerował Truszkowski, że "kradzież"
plakatu była tylko pretekstem, a ten turysta popełnił coś, czego Korea
Południowa mogłaby się wstydzić, że ktoś u nich padł ofiarą, więc ze względu
na "twarz" sfabrykowali absurdalny zarzut, który ich mniej kosztował wstydu.
Kultura Azji Wschodniej jest kulturą wstydu czyli w społeczeństwie panuje
przekonanie, że "wszystko można co nie można, byle cicho i z ostrożna"
i wszystko uchodzi w opinii publicznej na sucho dopóki nie został ktoś
przyłapany i zdemaskowany na gorącym uczynku, wtedy jego autorytet leci
na pysk i wraz z upadkiem wiary zaczynają się masowe seppuku w jego otoczeniu,
dopóki ktoś znowu nie przywróci "twarzy". Obecna odwilż w Korei Północnej
oznacza, że coraz rzadziej stosuje się brutalne środki trzymania za mordę, bo
wyprofilowało się już tam sumienie obywateli po linii przeciwieństwa honoru
i wstydu, dlatego ich łatwiej teraz trzymać za "twarz".

> To nie było przypuszczenie.

Przecież ja nie zmyślam co do tajnych stowarzyszeń azjatyckich. One istnieją
i przeżywają głęboki kryzys ze względu na poważne osłabienie i rozczłonkowanie
centrali. Popieram te stowarzyszenia, bo prezentują bardziej "podkasaną"
formę autorytaryzmu niż chrześcijaństwo (nie mówiąc o islamie), a demokratyzm
jest bardzo fajny, ale dał się zepchnąć do defensywy, ergo trzeba stawiać w tym
wypadku na tych hegemonów, którzy okażą się najbardziej łagodni dla Europy.