Re: Barbarzyńcy...

Subject: Re: Barbarzyńcy...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5c0502de$0$502$65785112@news.neostrada.pl>
<5c05c92c$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
<5c064088$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
<5c06fc15$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
<5c08e2d9$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
<5c0963f3$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
<5c0a4e6b$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
<5c0a5984$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
<5c0b92f0$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
<5c0ba669$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
<5c0cd0d4$0$504$65785112@news.neostrada.pl>
<5c0cd533$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Sun, 9 Dec 2018 17:51:05 +0100

W dniu 2018-12-09 o 09:41, XL pisze:

> Ja się nie obawiam tego oblicza.
> Wygranych wyborów na razie jeszcze nie bedzie - ale kto nie pracuje, ten
> nie wygrywa. Za jakiś czas... Obawiam się, że Polacy przejrzą na oczy
> dopiero gdy będzie za późno.
> Posłuchaj tej pani - Polka, specjalistka od imigracji, 20 lat pracowała w
> Szwecji z imigrantami w różnych instytucjach. Jest przerażona tym, do czego
> doprowadzono w tym kraju i twierdzi, że identyczne symptomy jak w
> początkach tej sytuacji w Szwecji, widzi teraz w Polsce. Chce przestrzegać
> Polaków, chce wrócić do Polski.

> [...]

Wiesz jak to jest. Swego czasu byłem na paru przedwyborczych zebraniach
(tfu) - SLD. Miła atmosfera, kawa i oczywiście kiełbasa.. Byłem
przekonany że mam do czynienia z lewicą, przy korycie okazali się być
jednak nie czerwonymi a ich odwrotnoscią. Tak że już niczego nie można
być pewnym, koryto zmienia ludzi.

Nie wiem jak jest z tą Szwecją obecnie, ale przed laty jak tam jeździłem
na wakacje to byłem pod urokiem tego kraju. Przede wszystkim - prawo dla
ludzi a nie ludzie dla prawa jak to lansuje obecnie pan Zbyszek. Nie
wiem co tam się mogło zmienić.. Dzięki za namiary, odnowi mi się limit
netu to zajrzę na YT.