Bassett wątkuje

1. Data: 2004-02-01 21:07:20

Temat: Bassett wątkuje
Od: "max" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na oskarżenie, że nie ma Bassett wątków, Bassett rzuciła się piersią obwisłą
na taśmę i spamuje prk swymi pomysłami niedosmażonej ryby i surowych
ptysiów.
Tak trzymać dalej!
max

1. Data: 2004-02-01 21:29:08

Temat: Re: Bassett wątkuje
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Feb 2004 22:07:20 +0100, Waćpanna lub Waćpan *max*, w wiadomości
news:<bvjpr2$sh1$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:
[ciah]

> piersią obwisłą
> na taśmę

Hehe... jak nie wiadomo o co chodzi, to zawsze idzie o seks albo o
pieniądze. A tu nie dość, że seks to jeszcze z taśmami... :D
NTG -> pl.soc.seks :>

BP, NMSP
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-02-02 07:03:58

Od: Monika Zych-Laine <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czlowieku znajdz sobie zycie.

1. Data: 2004-02-02 09:02:46

Od: "max" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Zych-Laine" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> czlowieku znajdz sobie zycie.
Wnioskuję, że uważasz, iż jestem martwym, wampirem czy innym zombi.
Nic bardziej błędnego. Wirtualne życie stanowi doskonałe zajęcie na długie
zimowe wieczory w miejscowości, gdzie najbliższe kino jest oddalone o 15 km.
Dzięki Internetowi kino mam za darmo i to do tego interaktywne.
max

1. Data: 2004-02-02 09:12:54

Od: "max" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości

> Hehe... jak nie wiadomo o co chodzi, to zawsze idzie o seks albo o
> pieniądze. A tu nie dość, że seks to jeszcze z taśmami... :D
SEKS, no chyba dla staruszek. Adekwatnie do wieku rzeczonej osoby
uprawiającej ten seks.
max

1. Data: 2004-02-02 09:13:03

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

max z adresu <m...@w...pl>
w wiadomości:
<news:bvl3rg$hj6$1@nemesis.news.tpi.pl> wymodził(a) :

> Wirtualne życie stanowi doskonałe zajęcie na długie
> zimowe wieczory w miejscowości, gdzie najbliższe kino jest oddalone o 15
> km.

Jednym słowem wieśniak.

--
Paulinka

1. Data: 2004-02-02 09:14:01

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bvkspj$gs6$1@inews.gazeta.pl>,
Monika Zych-Laine <m...@g...pl> wrote:

> czlowieku znajdz sobie zycie.

Myslisz, że to człowiek? A może to bot? Jak dotąd nie wykazał się
żadną oryginalną myślą, tylko w przewidywalny sposób przetwarza wciąż
listy innych uczestników dodając wciąż te sme własne wtręty.

Władysław

1. Data: 2004-02-02 09:15:43

Od: "max" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@N...pl> napisał w wiadomości

> Jednym słowem wieśniak.
I to na przednówku. Tyś mi jako lebioda ze swym intelektem. Bynajmniej nie
kurka pieczona w śmietanie według Łosia
max

1. Data: 2004-02-02 09:16:39

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bvl4as$9fh$1@korweta.task.gda.pl>,
"Paulinka" <p...@N...pl> wrote:

> max z adresu <m...@w...pl>
> w wiadomości:
> <news:bvl3rg$hj6$1@nemesis.news.tpi.pl> wymodził(a) :

> Jednym słowem wieśniak.

Masz coś do wieśniaków?

Władysław

1. Data: 2004-02-02 09:18:58

Od: "max" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Myslisz, że to człowiek? A może to bot? Jak dotąd nie wykazał się
> żadną oryginalną myślą, tylko w przewidywalny sposób przetwarza wciąż
> listy innych uczestników dodając wciąż te sme własne wtręty.
Ależ Łosiu w takiej interpretacji wydajesz się tylko zakurzonym pracownikiem
biblioteki, który przepisuje z książek, jakieś takieś różne kawałki i
wydaje się mu, że jest oryginalny i mądry mądrością książek, które ma za
zadanie odkurzać.
max

Ptysiowe zakaski
Ryba w ciescie
rozpadajace i przywierajace do patelni mielone
Ekspres do kawy - na pomoc!!!
czy obierać pieczarki?