Baterie lazienkowe

11. Data: 2008-01-21 22:59:25

Temat: Re: Baterie lazienkowe
Od: "Hipcio" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin"
<d...@g...com> napisał w wiadomości
news:fn37ad$28l$1@news.onet.pl...

> Utrudnioną regulację ciepla i strumienia. Wajcha jest po prostu IMHO
> wygodniejsza.

wyglada na to ze masz jakąs słabą albo niepełnosprawną baterię
termostatyczną....

12. Data: 2008-01-22 08:26:20

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "k2" <n...@m...fun> napisał w wiadomości
> Czy te z termostatami sa godne dwukrotnie wyzszej ceny ?

przy małych dzieciach są super - nie ma ryzyka poparzeń ani gwałtownych zmian
temperatury

13. Data: 2008-01-22 09:59:29

Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ZbyszekZ" <z...@g...com> wrote in message
> A są takie wyglądające przy tym normalnie?
> Bo ja mam dwie, jedną chińską drugą renomowanej firmy, zasadniczej
> różnicy w działaniu nie zauważamy, aczkolwiek żadna nie kosztowała 700
> zł, Grohe poniżej 300, a chińska niewiele ponad 100.

Nie sprawdzałem po sklepach (moje działają więc nie wymieniam), ale to
zależy, jaką masz definicję normalnego wyglądu :) W każdym razie tu chodziło
o różnicę w trwałości - dopóki działa, z górnej i z dolnej półki pewnie będą
tak samo dobre.

strach

14. Data: 2008-01-22 10:48:44

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 22, 10:59 am, "strach" <s...@g...pl> wrote:

> [...]
> o różnicę w trwałości - dopóki działa, z górnej i z dolnej półki pewnie będą

Ja swoje używam od dwóch lat, tak więc i ceny z 2006 :-)
Ale faktem jest że chyba właśnie tak dwa-trzy lata temu ceny tych
urządzeń spadły z wysokiego poziomu.

--
ZZ@private

15. Data: 2008-01-22 11:59:41

Od: "aliali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gasper <n...@m...pl> napisał(a):

> Użytkownik "k2" <n...@m...fun> napisał w wiadomości
>
> przy małych dzieciach są super - nie ma ryzyka poparzeń ani gwałtownych
zmian
> temperatury

O tak przy dzieciach znakomite. Ale i dla nas dorosłych komfort pod
prysznicem, cały czas stabilna temperatura.
Ja mam wannową i prysznicową z KFA. Działają ponad rok bez zarzutu.

16. Data: 2008-01-22 14:30:02

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "strach" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> "Mirek" <m...@w...wp.pl> wrote in message
>
> Hydraulik ostatnio mi mówił, że nie poleca, bo przy twardej wodzie się
> łatwo psują. Chyba że właśnie porządną, za nie mniej niż 700 zł.

Mam od prawie 10 lat baterie Grohe. Warszawa - twarda woda - działają ciągle
bardzo dobrze.

17. Data: 2008-01-22 16:35:22

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 19:46, "k2" <n...@m...fun> wrote:
> Czy te z termostatami sa godne dwukrotnie wyzszej ceny ?

Ja też nie byłam za bardzo za:) Ale teraz po roku użytkowania takowej
uważam, że to doskonała rzecz:) Po co kombinować, skoro można ustawić
raz i jest dobrze:)
Bateria Grohe, woda bardzo twarda, ale działa na razie bez zarzutu:)
Pozdr.
est

18. Data: 2008-01-22 17:07:35

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

U mnie włoszczyzna coś od 10 lat w biurze, trochę ciężko chodzą pokrętła niestety,
nie wiem, czy od rzadkiego używania,
czy po prostu trzeba w końcu rozkręcić i przeczyścić - odkamienić, nasmarować.
JaC
PS. Dla młodych: włoszczyzna to było poprzednie wcielenie chińszczyzny.

----

19. Data: 2008-01-22 17:37:06

Od: Grzegorz Janoszka <G...@J...nie-chce-spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

poranna.kawa pisze:
> [...]
> raz i jest dobrze:)
> Bateria Grohe, woda bardzo twarda, ale działa na razie bez zarzutu:)

A jak się to sprawuje z piecykiem gazowym w łazience? Da się tego używać
z takim piecykiem?

--
Grzegorz Janoszka

20. Data: 2008-01-22 18:33:54

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak się to sprawuje z piecykiem gazowym w łazience? Da się tego
> używać z takim piecykiem?

Ja tez się podłącze, jak to działa z piecykiem gazowym?
az

Krups 7240 - opinie?
drzewka owocowe
czy stpoka od żelazka
Jaką maszynę do szycia kupić ?
Podlaczanie kuchni el. z plyta - jakie przekroje?