Baterie lazienkowe

1. Data: 2008-01-21 18:46:39

Temat: Baterie lazienkowe
Od: "k2" <n...@m...fun> szukaj wiadomości tego autora

Czy te z termostatami sa godne dwukrotnie wyzszej ceny ?

k2

2. Data: 2008-01-21 19:26:10

Temat: Re: Baterie lazienkowe
Od: brombel <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 19:46, "k2" <n...@m...fun> wrote:
> Czy te z termostatami sa godne dwukrotnie wyzszej ceny ?
>
> k2

sądzę że tak

3. Data: 2008-01-21 19:35:02

Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

sądzę. że zależy od tego czy masz instalację hydrauliczną zapewniającą stałe
cisnienie wody. Jesli masz dom jednorodzinny z klasycznym hydroforem to
baterie termostatyczne mogą nie być najlepszym rozwiazaniem.
Jesli cisnienie w instalacji jest stale - to jak najbardziej OK (pod
warunkiem, ze są renomowanej firmy a nie jakieś chinskie)

4. Data: 2008-01-21 20:45:37

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "k2" <n...@m...fun> napisał w wiadomości
> Czy te z termostatami sa godne dwukrotnie wyzszej ceny ?

Mam pod prysznicem i mnie wkurza. Zamierzam wywalić i zamontowąc zwykłą
wajchę.

Ale jak masz nagłe skoki ciśnienia np. zimnej wody, to moze to byc dobre
rozwiązanie - nie zacznie (przynajmniej w teorii) nagle lecieć ci zmina woda
podczas kąpieli - albo wrzątek.

DJD

5. Data: 2008-01-21 20:51:05

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin"
<d...@g...com> napisał w
wiadomości news:fn309n$9mj$1@news.onet.pl
> Użytkownik "k2" <n...@m...fun> napisał w wiadomości
>
> Mam pod prysznicem i mnie wkurza. Zamierzam wywalić i zamontowąc
> zwykłą wajchę.

a dlaczego cie wkurza, co ma źle
az

6. Data: 2008-01-21 21:12:41

Od: "Hipcio" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "k2" <n...@m...fun> napisał w wiadomości
> Czy te z termostatami sa godne dwukrotnie wyzszej ceny ?

Zdecydowanie są. Duży komfort korzystania, raczej brak wad. Do zalet należą
- łatwe ustawianie temperatury wody przy starcie kąpieli
- łatwa i precyzyjna zmiana temp podczas kąpieli
- brak możliwosci przypadkowej zmiany temperatury i oparzenia/wychłodzenia

--
http://galerkiwnetrz.pl/projekty_lazienek.html

7. Data: 2008-01-21 21:55:55

Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mirek" <m...@w...wp.pl> wrote in message
> Jesli cisnienie w instalacji jest stale - to jak najbardziej OK (pod
> warunkiem, ze są renomowanej firmy a nie jakieś chinskie)

Hydraulik ostatnio mi mówił, że nie poleca, bo przy twardej wodzie się łatwo
psują. Chyba że właśnie porządną, za nie mniej niż 700 zł.

strach

8. Data: 2008-01-21 22:05:12

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 21, 10:55 pm, "strach" <s...@g...pl> wrote:
> "Mirek" <m...@w...wp.pl> wrote in message

> Hydraulik ostatnio mi mówił, że nie poleca, bo przy twardej wodzie się łatwo
> psują. Chyba że właśnie porządną, za nie mniej niż 700 zł.

A są takie wyglądające przy tym normalnie?
Bo ja mam dwie, jedną chińską drugą renomowanej firmy, zasadniczej
różnicy w działaniu nie zauważamy, aczkolwiek żadna nie kosztowała 700
zł, Grohe poniżej 300, a chińska niewiele ponad 100.

--
ZZ@private

--
ZZ@private

9. Data: 2008-01-21 22:22:08

Od: "k2" <n...@m...fun> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek"
> [...]
> Jesli cisnienie w instalacji jest stale - to jak najbardziej OK (pod
> warunkiem, ze są renomowanej firmy a nie jakieś chinskie)

Instalacja sieciowa tzn blokowisko. Cisnienie raczej stale, wiec powinno
byc OK
A jak to sie ma do kwestii finansowych i zucia cieplej wody ?

k2

10. Data: 2008-01-21 22:45:33

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Dominik Jan Domin"
> <d...@g...com> napisał w
> wiadomości news:fn309n$9mj$1@news.onet.pl

> a dlaczego cie wkurza, co ma źle

Utrudnioną regulację ciepla i strumienia. Wajcha jest po prostu IMHO
wygodniejsza.

Ale jak to mowią: de gustibus non discutantum est.

DJD

Krups 7240 - opinie?
drzewka owocowe
czy stpoka od żelazka
Jaką maszynę do szycia kupić ?
Podlaczanie kuchni el. z plyta - jakie przekroje?