Becherovka

1. Data: 2004-02-02 21:56:06

Temat: Becherovka
Od: "Marek Powichrowski" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie, co do Becherovki ? Jaka potrawa ?

Marek

1. Data: 2004-02-02 22:13:29

Temat: Re: Becherovka
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Powichrowski" <m...@t...pl> schrieb im Newsbeitrag
> No wlasnie, co do Becherovki ? Jaka potrawa ?
>
> Marek

Jesli masz na mysli wodke zolowa, to polecam po wysokokalorycznym, tlustym
jedzeniu na przetrawienie :-)

Monika

1. Data: 2004-02-02 22:33:37

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Feb 2004 22:56:06 +0100, Marek Powichrowski wrote:

> No wlasnie, co do Becherovki ? Jaka potrawa ?

Beton albo U-Boot ;)

A powaznie, to np. w Czechach becherovke jako aperitif raczej serwuja.

mucher

1. Data: 2004-02-03 07:14:27

Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie, co do Becherovki ? Jaka potrawa ?

wyjątkowo wredna wódka(?) i nic na nią nie działa ;-)

1. Data: 2004-02-03 07:26:59

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Powichrowski napisał:
> No wlasnie, co do Becherovki ?

Jedynie Tatry, zimą ;)*
Jest to napój, którego nie jestem w stanie pić gdziekolwiek indziej, ale
w górach, jak się już jest w dolinie w drodze powrotnej, czy w
schronisku, kilka kieliszeczków nie powoduje obrzydzenia. Wtedy nie ma
większego znaczenia, co zajadasz, mogą być kromki z czymkolwiek. Choć
znam lepsze napoje i do tych kromek... Becherovce pomaga, jak ją wlać do
kawy, oczywiście nadal w górach. Czarna, mocna, niesłodzona kawa i
trochę tej słodkiej becherovki powoduje powstanie napoju
rozgrzewająco-energetyzującego. Do wypicia z termosu, jak juz zejdziesz
w dół. Chyba, że w bardzo umiarkowanych ilościach na wirsycku ;)

* oczywiście, ta opinia, jak większośc innych wyrażanych przeze mnie
jest nader subiektywną i nienarzucającą się :)
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-02-03 08:57:03

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl>

> Jedynie Tatry, zimą ;)*
[...]
> * oczywiście, ta opinia, jak większośc innych wyrażanych przeze mnie
> jest nader subiektywną i nienarzucającą się :)

Ale to jest prawdziwa opinia, Becherowka przywieziona na niziny potrafi
stać dotąd, aż wróci w góry.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy
---

1. Data: 2004-02-03 09:18:09

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bvnig3$b31$1@inews.gazeta.pl>,
BasiaBjk <b...@q...pl> wrote:

> Jedynie Tatry, zimą ;)*

Uwierzyłbym, gdybym nie wypił z przyjemnością niejednego kieliszka
Becherovki w kawiarniach w Pradze i gdzzie indziej w Czechach.
Jest likier ziołowy, niegorszy, a pewnie lepszy od wielu innnych.
Powstał jako likier zdrowotny i zapewnw najlepszy jest w Karlovych
Varach.
Inna sprawa, że ostatnimi czasy wydaje mi się, że Becherovkę sprzedają
nieodstałą i dziwnie harowatą. Jednak myślę, że zostawienie jej w
spokoju na przynajmniej kilka miesięcy powinno pomóc.

Władysław

1. Data: 2004-02-03 09:24:50

Od: "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los napisał:

> [...]
> nieodstałą i dziwnie harowatą. Jednak myślę, że zostawienie jej w
> spokoju na przynajmniej kilka miesięcy powinno pomóc.

tu sie zgodze z Toba, przywieziono mi z Czech Beherovke, przez gardlo
nie chce przejsc.
i lezy sobie w kacie - myslisz ze jej to pomoze? ;)

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-02-03 09:31:15

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los napisał:

> Uwierzyłbym, gdybym nie wypił z przyjemnością niejednego kieliszka
> Becherovki w kawiarniach w Pradze i gdzzie indziej w Czechach.

Różne ludzie mają przyjemności... Niektórzy przedkładają owce nad
dziewczęta...
Ja tam w Pradze wolę piwo, ale j.w. :)
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-02-03 11:25:54

Od: "Grzegorz Szutka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> * oczywiście, ta opinia, jak większośc innych wyrażanych przeze mnie
> jest nader subiektywną i nienarzucającą się :)

co boisz sie trolla ??? :)))))))))))))
pzdr grzesiek

a'propos becherovki znam lepszy trunek UNICULUM - kompletnie niestrawny
tylko moja tesciowa jak jest mi baaaardzo zle to z szatanski usmiechem
wyciaga toto z barku i... jest mi na sam widok lepiej hehehe

ciasto nalesnikowe-ile wytrzyma?
patelnia berghoff-czy warto?
pizza
punsch - pomysły