ciasto nalesnikowe-ile wytrzyma?

1. Data: 2004-02-02 16:10:39

Temat: ciasto nalesnikowe-ile wytrzyma?
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy dzis zrobione ciasto nalesnikowe wytrzyma w lodowce do jutra? zrobilam
za duzo, a wole gorace swiezutkie nalesniki z patelni, niz odgrzewane
wczorajsze...

1. Data: 2004-02-02 16:16:30

Temat: Odp: ciasto nalesnikowe-ile wytrzyma?
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy dzis zrobione ciasto nalesnikowe wytrzyma w lodowce do jutra? zrobilam
> za duzo, a wole gorace swiezutkie nalesniki z patelni, niz odgrzewane
> wczorajsze...

Z tego, co kiedys wyprobowalam to powinno wytrzymac, tyle tylko, ze zrobi
sie zawiesina i brzydko wyglada (wystarczy zamieszac).
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-02-02 16:27:19

Temat: Re: ciasto nalesnikowe-ile wytrzyma?
Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy dzis zrobione ciasto nalesnikowe wytrzyma w lodowce do jutra? zrobilam
> za duzo, a wole gorace swiezutkie nalesniki z patelni, niz odgrzewane
> wczorajsze...

O! (zdziwiłam się) To nie nadziewasz tych naleśników? Bo ja po usmażeniu zawsze
trochę studzę (albo nawet bardzo - czyli mogą do następnego dnia spoko w
lodówce poleżeć), aby sobie paluszków nie poparzyć w trakcie nadziewania, po
nadzianiu odsmażam.
Pozdrowionka - Agnieszka

1. Data: 2004-02-02 16:34:29

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> lodówce poleżeć), aby sobie paluszków nie poparzyć w trakcie nadziewania,

zawsze nadziewam tu przed podaniem - bo nie jestem az tak sprawna manualnie,
zeby zrobic cudne krokiety czy trojkaty:) zwijam tylko na pol, a to latwo
sie wywala. a takie swieze i tak najpyszniejsze!!!

1. Data: 2004-02-03 12:40:17

Od: "Ruda" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie wywala. a takie swieze i tak najpyszniejsze!!!
>
> Nie musisz nadziewac od razu , masz racje...Mozna wczesniej zawijac
krokiety miesne, warzywne, z serem...ale z owocami- swiezymi i bita smietana
sa najlepsze swiezo smazone;))) Mi rozrobione ciasto stalo w lodowce 4 dni i
nic sie nie stało;))]

patelnia berghoff-czy warto?
pizza
punsch - pomysły