Będzie się działo dopiero.

71. Data: 2020-03-24 09:37:30

Temat: Re: Będzie się działo dopiero.
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2020 o 16:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> Boze, jak ty pierdolisz...
> Masz raptem 4 podmioty majace kilka aptek z czego 2 to sa podmioty
> powstałe ze wzrostu organicznego, prowadzace biznes apteczny od lat w
> Twojej okolicy plus np. apteke p. Agnieszki Wolickiej (o ile dobrze
> pamietam nazwisko)
> Apteka Heureka to tez nie jest jakis wielki zagraniczny podmiot Zydowsko
> Niemiecki.

Nie chodzi tu o nazwę dla poszczególnych aptek a o osobę właściciela. Np
ta koło Lidla czy przy miejskim targowisku albo przy kościele to mimo
różnych nazw rotują tymi samymi pracownikami czy wzajemnie odsyłają do
nich po brakujące w konkretnej placówce leki. W pobliskim Zagórowie co
najmniej jedna apteka należy do tej samej (nieoficjalnej) sieci.

72. Data: 2020-03-24 09:39:26

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2020 o 16:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> Przez 3 miesiace szukałes i nie znalazłes? Czy przez pol roku?

Zasadniczo to gdzieś na tydzień przed końcem ostatniego opakowania
zgłaszałem zapotrzebowania na leki. Teraz tak samo, gdyby nie zamknęli
przychodni na cztery spusty to nie byłoby problemu.

> O panstwie to ty mi nic nie mow.
> Ale mam wrazenie ze prezentujesz postawe meczennika.

A nie jestem nim? Utrzymuje bandę darmozjadów która ma swoje własne
interesy które są całkowicie rozbieżne z moimi.

> Tak, prosze pana - juz poznalismy te historie człowieka ucisnionego.
> Ale moim to nie jest madre zachowanie szukac leków dopiero wtedy jak ci
> sie poprzednie koncza.

Tydzień czasu to rezerwa wystarczająca w czasie pokoju.

> Masz kilka sieciowek ale tez kilka aptek prywatnych.
> A z tych duzych to mysle ze z p. Dorotą Banasiak załatwisz wszystko.
> Ogolnie nie wierze ci ze sie nie da, ty po prostu lubisz zwalac
> odpowiedzialnosc na innych (widac to chocby po tonie dyskusji o terminie
> recepty - prosze mi podac na tacy, mi sie nalezy, dlaczego JA mam klikac
> i szukac)

Która to apteka tej p. Banasik?

Ano widzisz, taka już mentalność, - gdy za coś płacę, coś utrzymuję, to
chciałbym za to coś mieć korzystnego a nie tylko rzucania kłód pod nogi
na każdym kroku, przy każdej okazji.

Naprawdę aż z niedowierzania przecierałem oczy gdy pod tą przychodnią
dość impulsywnie  wyrażałem swoje zdanie to kilku staruszków którzy
także chcieli skorzystać z usługi lekarskiej usprawiedliwiało ich, "boją
się". Jak tak można dać się tak stłamsić przez to tfu - "państwo".

> Ogranicza ilosc zgonów w wyniku koronawirusa a powieksza na inne choroby.
> Dlaczego trzeba dbac o siebie a nie liczyc na to ze ktos cos zrobi za
> nas.

Wcale nie takie oczywiste że "ogranicza".  Zresztą nie jestem za jakimś
zaniechaniem środków ostrożnościowi, ale strach przed wypisaniem recepty
i podaniem jej przez okno to już wynaturzenie.

73. Data: 2020-03-24 09:41:54

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2020 o 18:05, gazebo pisze:

> nostalgia tak a propos, brakuje rzeczy, ktore znalismy, jak kiedys
> stwierdzono, ze komputeryzacja posuwa sie bardzo szybko nikt na to nie
> zwracal uwagi, teraz mamy e-recepty, chcemy tego co znalismy a nie
> problemow wspolczesnego swiata, nie przejmuj sie, czy to komar...
> osobiscie zyje juz za dlugo, meczy mnie to a ciagle ktos na mnie
> liczy, ni w chuj ni w oko

Też, czasy młodości itd.  Jednak osobiście wolę opierać swoje uwagi na
czymś bardziej namacalnym jak choćby lepsza jakość towarów czy smak
żywności, ew dostępu do tzw dóbr wspólnych z czasów minionych.

74. Data: 2020-03-24 13:59:54

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> Moim zdaniem chodzi im tylko o lepsze skatalogowanie pacjentów, a
> nie o jakieś korzyści dla nich.

A w czym erecepta miałaby pomoc? Przeciez to te same dane ktore sa w
nfz...

--
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

76. Data: 2020-03-24 14:59:54

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

UĹźytkownik Trybun L...@j...cb ...

> Pytanie tylko po co przestrzegać tych dat gdy mamy do czynienia z
> przekazem elektronicznym? Raz na kilka lat wizyta w gabinecie i
> lekarz w zależności od stanu przedłuża lub wycofuje receptę i to
> wszystko. Oczywiście mowa o receptach na choroby przewlekłe,. Nie ma
> mowy o żadnym lenistwie, a korzyści z mojego oczekiwania (poza chyba
> samym lekarzem) mieliby wszyscy,  z budşetem MZ na czele.

Nie rozumiem pytania.
Nie szukaj kurwa dziury w cąłym tylko zobacz jak to dziala.
bo na razie wyglada na to ze nawet nie sprobowałes ale juz wiesz ze ci
sie nie podoba.

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

75. Data: 2020-03-24 14:59:54

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> Zasadniczo to gdzieś na tydzień przed końcem ostatniego opakowania
> zgłaszałem zapotrzebowania na leki. Teraz tak samo, gdyby nie
> zamknęli przychodni na cztery spusty to nie byłoby problemu.

Gratuluje przezornego podejscia do własnej choroby.
Juz tydzien przed zaczałes starania o zakup nowych leków i to nie majac
zapasu w domu... Troche jak dziecko w podstawowce co 3 minuty przed
lekcja zaczyna odrabiac zadanie domowe...
Z ciekawosci - dlaczego nie postepujesz odpowiedzialnie?

> A nie jestem nim? Utrzymuje bandę darmozjadów która ma swoje własne
> interesy które są całkowicie rozbieżne z moimi.

No i? doszedłes do zdroworozsadkowych wniosków. Teraz pytanie co z tym
zrobisz. Bo na razie widze ze wybrałes droge: bede narzekał...

> Tydzień czasu to rezerwa wystarczająca w czasie pokoju.

Bzdura. Jakies 2 lata temu jedna z fabryk w chinach miała problemy
techniczne i przez co najmniej pol roku brakowało np euthyroxu.
Takie rzeczy sie zdarzaja i skoro bierzesz jakis lek regularnie to nie
widze powodu zeby nie byc zabezpieczonym przed takimi historiami.
Ale ja wole działać niz narzekac.

> Która to apteka tej p. Banasik?

Ty to jednak jestes ograniczony.
ale podpowiem: jak juz ci sie uda prawidłowo przepisac nazwisko i
wpiszesz w google apteka + nazwisko to google ci powie.

> Ano widzisz, taka już mentalność, - gdy za coś płacę, coś utrzymuję,
> to chciałbym za to coś mieć korzystnego a nie tylko rzucania kłód
> pod nogi na każdym kroku, przy każdej okazji.

Jak ty rzesz sie chłopie uchował...? ;-DDD

> [...]
> staruszków którzy także chcieli skorzystać z usługi lekarskiej
> usprawiedliwiało ich, "boją się". Jak tak można dać się tak stłamsić

Moja babcia tez taka była ze umiała wszystkich usprawiedliwic.
nie wiem czy to kwestia wieku czy wychowywania w innych czasach ale miała
w sobie duze poklady wyrozumiałosci.
Ja twoje niezadowolenie chwale ale jednoczesnie ganie cie za brak
zapobiegliwości.
Jak juz mowiłem - chowanie sie lekarzy uwazam za odrazajace i tez mnie
strasznie irytuje!

> Wcale nie takie oczywiste że "ogranicza".  Zresztą nie jestem za
> jakimś zaniechaniem środków ostrożnościowi, ale strach przed
> wypisaniem recepty i podaniem jej przez okno to już wynaturzenie.

Zgoda.

--
Pozdrawia... Budzik
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

77. Data: 2020-03-24 14:59:54

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> [...]
> wzajemnie odsyłają do nich po brakujące w konkretnej placówce leki.
> W pobliskim Zagórowie co najmniej jedna apteka należy do tej samej

Czytasz ze zrozumieniem i rzniesz głupa czy naprawde masz problem z
ogarnianiem rzeczywistosci?
Masz jak krowa na rowie: Agnieszka Wolicka - to jest włascicielka apteki
Rodzinnej.
W innm poscie pisałem ci o p. Dorocie Banasiak - to rowniez jest
włascicielka apteki Pod Złotą Waga, tej samej która jest w Zagórowie.
I co to znaczy ze jakas siec jest "nieoficjalna"?

--
Pozdrawia... Budzik
("""""""""")

78. Data: 2020-03-24 18:33:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/03/2020 o 08:34, Trybun pisze:

> To tak jak z tym powiedzeniem "syty nie zrozumie głodnego". Przychodnia
> zamknięta i bez kontaktu a tu rady - weź zadzwoń, załóż konto na
> e-receptę itd...
>
> Nadal to podtrzymuję, aby "chwalić dzień" muszę mieć powód. Nie widzisz
> fałszu i zakłamania w tym że gdy świat wali cie się na głowę ty
> "chwalisz dzień", proponuję chwilę namysłu i refleksji - "co ja gadam,
> jaki dobry, co ze mną  nie tak".

ja znajde kazdy powod, ze rano wstac z usmiechem, no ale czasami mowie
do ludzi morning zeby nie zapeszyc _im_ dnia, bo jak powiem _good_ to
moga sie poczuc zobowiazani i moze im nie wyjsc

--
gazebo

79. Data: 2020-03-24 18:35:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/03/2020 o 08:41, Trybun pisze:

> Też, czasy młodości itd.  Jednak osobiście wolę opierać swoje uwagi na
> czymś bardziej namacalnym jak choćby lepsza jakość towarów czy smak
> żywności, ew dostępu do tzw dóbr wspólnych z czasów minionych.

ok, znajdz swoj zloty srodek

--
gazebo

80. Data: 2020-03-25 09:34:22

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.03.2020 o 18:33, gazebo pisze:

> ja znajde kazdy powod, ze rano wstac z usmiechem, no ale czasami mowie
> do ludzi morning zeby nie zapeszyc _im_ dnia, bo jak powiem _good_ to
> moga sie poczuc zobowiazani i moze im nie wyjsc

Stan "ciągłej euforii", radzę odwiedzić gabinet psychiatryczny. To mogą
być początki czegoś poważnego. Rozumiem wyuczone bezmyślne papugowanie,
jadnak u ciebie to chyba nie to.

[OfiaraHejterkiCzyWyrzut owSumienia] Samobojstwo kieleckiego lekarza -przywiozl Covid19 z urlopu we Wloszech
Kiedys to byly czasy...
plusy wirusa
TRZY GODZINY w powietrzu??!
Kwarantanna!!! :)