Re: Będzie się działo dopiero.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Będzie się działo dopiero.
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
<5e78a6c4$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<5e78bdd7$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5e79c6c7$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
Date: 24 Mar 2020 13:59:54 GMT

Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> Nie chodzi tu o nazwę dla poszczególnych aptek a o osobę
> właściciela. Np ta koło Lidla czy przy miejskim targowisku albo przy
> kościele to mimo różnych nazw rotują tymi samymi pracownikami czy
> wzajemnie odsyłają do nich po brakujące w konkretnej placówce leki.
> W pobliskim Zagórowie co najmniej jedna apteka należy do tej samej
> (nieoficjalnej) sieci.

Czytasz ze zrozumieniem i rzniesz głupa czy naprawde masz problem z
ogarnianiem rzeczywistosci?
Masz jak krowa na rowie: Agnieszka Wolicka - to jest włascicielka apteki
Rodzinnej.
W innm poscie pisałem ci o p. Dorocie Banasiak - to rowniez jest
włascicielka apteki Pod Złotą Waga, tej samej która jest w Zagórowie.
I co to znaczy ze jakas siec jest "nieoficjalna"?

--
Pozdrawia... Budzik