Re: Bez kolejki?

Data: 2005-02-11 02:42:11
Temat: Re: Bez kolejki?
Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

casus wrote:
(...)
> [...]

(..)>

> zauwazylem.

To tym gorzej,- grzeszysz z premedytacja;)

Mozesz mnie ukamieniowac. I tak nie zrezygnuje z
> [...]
> pacjentow w stosunku do sluzby zdrowia to juz zupelnie inna dzialka i
> wiele by o tym opowiadac, co ludzie potrafia wymyslic, aby wejsc bez
> kolejki lub byc przyjetym natychmiast. Poza tym, jesli ja potrzebuje
> wyskoczyc do lekarza (bo tez czasami choruje - tak np jak dzisiaj),
> to jak powiem, ze wroce za 20 minut, bo wiem, ze kolega mnie szybko
> przyjmie, to jest to mniejsze zlo, niz odlozyc wizyte 30 pacjentow na
> inny dzien, bo ja strace caly dzien na wizyte lakarska. Stad tez taki
> zloty srodek. I jak wspamnialem na poczatku, mozesz za to mnie

Kamieniować nie będę, aż tak krwiożerczy nie jestem;)

Ale wciąż uważam, że błędnie rozumujesz.
Przecież duża część pacjentów czekających grzecznie w kolejce też ma jakieś
swoje obowiązki i pewnym zadufaniem jest przyjęcie ex definitione, z góry,
że akurat obowiązki np. p. salowej (z całym szacunkiem!) sa ważniejsze od
obowiązków np. strażaka. A Ty jak widac takie masz założenie. No bo służba
zdrowia etc...
Co do pensji p. pielegniarki to jak wiesz z naszej dyskusji o "godnej" płacy
lekarza uważam, ze nie istnieje takie zwierze pt. : "płaca godna". Istnieje
wyłącznie, choc brzmi to brutalnie, płaca, jaką za daną pracę gotów jest
zapłacić pracodawca i na jaką zgadza się pracownik. I na jakims poziomie
płacy obie strony dochodzą do porozumienia. Oczywiście, należy dązyć do
takiego systemu, w którym to porozumienie miec będzie miejsce na poziomie
optymalnym dla danej społeczności. Ale to nie ma nic wspólnego z kolejkami,
chyba, że uważasz przepuszczanie tej pielęgniarki za pewną dla niej
rekompensatę jej niskich poborów. Ale i tu jesteś co najmniej
niekonsekwentny, gdyż robisz to np. czasem kosztem bezrobotnego, który w
ogóle poborów nie otrzymuje,- on jest jeszcze bardziej pokrzywdzony:)))

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.