Beztłuszczowe smażenie -patelnia

1. Data: 2006-03-02 18:50:38

Temat: Beztłuszczowe smażenie -patelnia
Od: "Kacha" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka patelnie wybrac do smazenia beztluszczowego? Wazne żeby było
zdrowo!!!
Prosze o sugestie

pozdrawiam
Kacha

2. Data: 2006-03-02 19:03:29

Temat: Re: Beztłuszczowe smażenie -patelnia
Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Kacha" <k...@v...pl> wrote in message news:du7eq0$2ed8$1@news.mm.pl...
> Jaka patelnie wybrac do smazenia beztluszczowego? Wazne żeby było
> zdrowo!!!
> Prosze o sugestie

- zeliwna -- naklepiej stara, dobrze wypalona.
- pokryta tytanem (np. takie robione przez firme Scanpan.)
Dodam, ze smazenie wielu rzeczy zupelnie bez tluszczu to taki sobie pomysl
ale wolnosc Tomku...

3. Data: 2006-03-02 19:18:16

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kacha" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> Jaka patelnie wybrac do smazenia beztluszczowego? Wazne żeby było
> zdrowo!!!
> Prosze o sugestie

Jeśli ma być zdrowo, to na tłuszczu. A jaką, to zależy, co chcesz smażyć.
Lekka do naleśników (bo inaczej ręka Ci odpadnie, teflon to dobra rzecz),
żeliwna do mięsa.

A beztłuszczowo, to sie mięsko piecze na grillu - moja siostra tak robi i
jest zadowolona.

DJD

4. Data: 2006-03-02 20:23:05

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kacha" napisał:

> Jaka patelnie wybrac do smazenia beztluszczowego?

Ja od dawna używam polskich firmy Emalia z Olkusza. Są solidne (nawet
II gatunek), w różnych wymiarach, nie tak badziewne jak "wynalazki"
np. z Ikei za 9 zł i nie tak drogie jak zagramaniczne. Tylko naleśniki
smażę na tłuszczu. Lubię chrupiące.

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

5. Data: 2006-03-02 20:42:33

Od: "Misiek" <k...@o...bmj.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:du7gac$su$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Kacha" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

Beztluszczowo to najlepiej piec... na grillu (jesli ma byc 100 % zdrowo to
raczej na elektrycznym)
A jesli juz smazyc to raczej odpada zdrowo bo zawsze mozesz tluszcz
przypalic :)
"Najzdrowiej" to gotowac :)
Misiek (zwolennik normalnego smazenia na tluszczu )

6. Data: 2006-03-03 08:51:27

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> II gatunek), w różnych wymiarach, nie tak badziewne jak "wynalazki"
> np. z Ikei za 9 zł i nie tak drogie jak zagramaniczne. Tylko naleśniki

No co ty ta z Ikei za 9 zł jest idealna do naleśników. Przynajmniej ja nie
miałam lepszej.

Anet

7. Data: 2006-03-03 10:00:06

Od: "Aicha" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" napisał:

> ta z Ikei za 9 zł jest idealna do naleśników. Przynajmniej ja nie
> miałam lepszej.

Pójdę ją w takim razie dziś obejrzeć :) Tyle, że ja naleśniki najpierw
smażę, a potem "dosuszam" bez tłuszczu, robiąc z nich takie sztywne
coś a 'la tortilla ;)

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

8. Data: 2006-03-03 19:36:54

Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> II gatunek), w różnych wymiarach, nie tak badziewne jak "wynalazki"
> np. z Ikei za 9 zł i nie tak drogie jak zagramaniczne. Tylko naleśniki

O tutaj sie nie zgodze. Ta z Ikea jest swietna. Nalesniki bez problemu bez
tluszczu na suchej patelni smaze. Wogole wszystko na niej bez tluszczu
smaze. Wazne tylko zeby naprawde pilnowac uzywania odpowiednich narzedzi-nie
metalowych. Wtedy wytrzymuje dlugo.
Poza tym lubie ta patelnie za... cene. Jak mi sie zaczyna cos dziac z
teflonem to z czystym sumieniem ja wyrzucam i kupuje nowa. Poniewaz myje
moja w zmywarce (jest napisane ze nie wolno) moja patelnia z czasem sie
niszczy. I mniej wiecej raz na poltorej roku wymieniam ja na nowa. Tylko ze
u mnie w domu uzywana jest prawie wylacznie ta patelnia.
Jak kiedys bedzie mnie stac kupie taka porzadniejsza tefala. Taka co to
mozna metalowych sztuccow uzywac. Co o takiej sadzicie?

Pozdrawiam
Agnieszka

9. Data: 2006-03-03 20:49:24

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

eM eL napisał(a):
> - zeliwna -- naklepiej stara, dobrze wypalona.
> - pokryta tytanem (np. takie robione przez firme Scanpan.)
> Dodam, ze smazenie wielu rzeczy zupelnie bez tluszczu to taki sobie pomysl

Bardziej to przypomina pieczenie.
pozdr. Jerzy
--
> ale wolnosc Tomku...
Paweł i Gaweł

Paweł i Gaweł w jednym stali domu
Paweł na górze, a Gaweł na dole;
Paweł, spokojny, nie wadził nikomu,
Gaweł najdziksze wymyślał swawole.
Ciągle polował po swoim pokoju:
To pies, to zając - między stoły, stołki
Gonił, uciekał, wywracał koziołki,
Strzelał i trąbił, krzyczał do znoju.
Znosił to Paweł, nareszcie nie może;
Schodzi do Gawła i prosi w pokorze:
- Zmiłuj się waćpan, poluj ciszej nieco,
Bo mi na górze szyby z okien lecą. -
A na to Gaweł:
- Wolnoć, Tomku
W swoim domku. -
Cóż było mówić? Paweł ani pisnął,
Wrócił do siebie i czapkę nacisnął.
Nazajutrz Gaweł jeszcze smacznie chrapie,
A tu z powały coś mu na nos kapie.
Zerwał się z łóżka i pędzi na górę.
Stuk! Puk! - Zamknięto. Spogląda przez dziurę
I widzi... Cóż tam? Cały pokój w wodzie,
A Paweł z wędką siedzi na komodzie.
- Co waćpan robisz - Ryby sobie łowię.
- Ależ, mośpanie, mnie kapie po głowie!
A Paweł na to:
- Wolnoć, Tomku
W swoim domku.
Z tej powiastki morał w tym sposobie:
Jak ty komu, tak on tobie.

farsz z pierogów ruskich
zobacz przepisy na Pizzę
oscypek
SZUKAM PRZEPISU NA:Ryba w pikantnym sosie CHIŃSZCZYZNA
SZUKAM PRZEPISU NA:Ryba duszona w ciemnym sosie sojowym CHIŃSZCZYZNA