Bibuła karbowana

1. Data: 2006-11-21 19:37:57

Temat: Bibuła karbowana
Od: "Dorota" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)

Byłam dziś w papierniczym zakupić pisaki, bo kredki się znudziły i
ciastolinę, bo jest na fali (.....oraz na tapicerce, dywanach i innych
sprzętach domowych) dla córki 2,5 lat, no i wpadły mi kolorowe bibuły w oko,
oczywiście zakupiłam, a teraz się zastanawiam, co jeszcze oprócz łańcucha na
choinkę można z nich zrobić, tak żeby mała w tym mogła uczestniczyć.
Podpowiecie jakieś pomysły?, bo coś weny mi brakuje :(

pozdrawiamy
Dorota, Ola 28.03.2004, Pawełek 22.05.2006

2. Data: 2006-11-21 19:39:30

Temat: Re: Bibuła karbowana
Od: "Dorota" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota" <m...@w...pl> wrote in message

Hihi miało iść na plsocdzieci :) Przepraszam

3. Data: 2006-11-21 20:32:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uczestniczyć.
> Podpowiecie jakieś pomysły?, bo coś weny mi brakuje :(

Żeby nie było NTG, to...
Z bibuły można zrobić dekoracje na świąteczny stół. Takie pomiędzy tymi
dwunastoma potrawami wigilijnymi. Albo pieczonym indykiem w Boże Narodzenie.

Qra :-)

andrzejki
marynowany losos
właściwości barszcu czerwonego szukam