Biedoń w Słupsku

111. Data: 2014-12-04 15:11:19

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-04 o 10:06, Chiron pisze:
> Co to jest homofobia? Nazwa wskazuje, że lęk przed homoseksualistami.
> Coś jak arachnofobia- lęk przed pająkami. Lęk o charakterze
> uporczywym. Proszę o wskazanie, co o tym świadczy? No wrzuć choć ze
> dwa przykłady- żeby była podstawa dyskusji
>
> --
>
> Chiron

Tu już musisz sobie sam na to odpowiedzieć - co Ciebie w nich tak
przeraża że ich autentycznie nienawidzisz?

112. Data: 2014-12-04 18:50:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości

> Tu już musisz sobie sam na to odpowiedzieć - co Ciebie w nich tak przeraża
> że ich autentycznie nienawidzisz?

Odbiło Ci? Emocjonalnie są mi obojętni. Do momentu, kiedy nie zaczynają mi
się ze swoim zboczeniem pchać przed oczy- czy jeszcze dalej. I gdyby np
zjadacze kału żądali dla siebie takich samych praw, jak homoseksualiści- też
bym się denerwował. Co nie oznacza, że ich nienawidzę. A obrzydzenie? No
cóż- jak te kupy jedzą w domu, jak nikt nie widzi- a potem dokładnie umyją
zęby, żeby nie było ich czuć- to co mnie to obchodzi? Podobnie z
homoseksualistami

--

Chiron

---
Avast.

113. Data: 2014-12-04 20:39:36

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Chiron c...@o...eu ...

> A obrzydzenie? No
> cóż- jak te kupy jedzą w domu, jak nikt nie widzi- a potem dokładnie
> umyją zęby, żeby nie było ich czuć- to co mnie to obchodzi? Podobnie z
> homoseksualistami

Porównać miłosc homoseksualną do jedzenia gówna - jakie to...
niehomofobiczne...

114. Data: 2014-12-04 20:39:38

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Chiron c...@o...eu ...

> [...]
> uporczywym. Proszę o wskazanie, co o tym świadczy? No wrzuć choć ze
> dwa przykłady- żeby była podstawa dyskusji

Moze na poczatek to ze tak boisz sie powiedziec o sobie homofob, ze takiemu
szerokiemu okresleniu przypisujesz takie wybiórcze znaczenie.
Pytanie czy to niewiedza czy celowa manipulacja?

115. Data: 2014-12-04 21:17:42

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-03 15:30, XL pisze:

> Otóż to - jak sam słusznie zauważasz, istnieje realna możliwość dobierania
> sobie przez niego współpracowników tylko z grona zwolenników
> homoseksualizmu 33333-|

pis dobiera współpracowników z grona fanatyków religijnych. IMO to gorsze :)

--
You are the result of 4 bilion
years of evolutionary success.

116. Data: 2014-12-04 21:35:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-04 07:15, Chiron pisze:

> Ewo- ja Cię tak odbieram: tu kultura, prawdziwi kandydaci, szczerzy
> patrioci, politycy z "górnej półki" ą, ę- no ale w wyniku błędu systemu
> zjawia się takie coś jak Tymiński i mąci wodę, żeby zwieść ludzi dla
> swojej prywaty. Skoro źle rozumiem- to proszę napisz więcej

No źle. Ja piszę coś, a Ty doczytujesz sobie zupełnie co innego.

Tymiński wykorzystał mętną wodę, którą zmącili inni. Czy sam, czy przez
kogoś był podstawiony w odpowiednim momencie - to już jest kwestia
wyboru, w jaką wersję chcemy wierzyć, bo przecież nie sprawa wiedzy,
skoro wszystkich faktów nikt z nas nie zna i znać szans nie ma.

Ewa

117. Data: 2014-12-04 23:16:36

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:XnsA3F9D067F3951budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
> [...]
> szerokiemu okresleniu przypisujesz takie wybiórcze znaczenie.
> Pytanie czy to niewiedza czy celowa manipulacja?

Człowieku- sam manipulujesz. O czym w ogóle piszesz? Czy jak napiszę, że
koprofagia polega na jedzeniu odchodów- i czuję do koprofaga obrzydzenie- to
jest to koprofobia?!

--

Chiron

---
Avast.

118. Data: 2014-12-04 23:19:26

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w jaką wersję chcemy wierzyć, bo przecież nie sprawa wiedzy, skoro
> wszystkich faktów nikt z nas nie zna i znać szans nie ma.

No dobrze- rozumiem. Mazowieckiego i Wałęsę prowadzili zawodowi agenci- i to
było ok? Do nich nie masz pretensji? Dwóch zdrajców, sprzedawczyków-
zwykłych łotrów- i to jest ok? Napatoczył się Tymiński, który skorzystał z
okazji- i to jest złe? Zaiste- kto by tam zrozumiał kobietę:-)

--

Chiron

---
Avast.

119. Data: 2014-12-04 23:23:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Dec 2014 15:10:18 +0100, Trybun napisał(a):

> Wracając do sprawy - przecież pokazali że
> jednak jest ktoś komu ufają najbardziej..

Nie rozumiesz: co z tego, ze ufają "komuś", skoro nie sobie nawzajem?
Typowa polska mentalność, niestety - obcego wielbić bezpodstawnie, byle
swojego udupić.

120. Data: 2014-12-05 11:13:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-04 23:19, Chiron pisze:

> [...]
> sprzedawczyków- zwykłych łotrów- i to jest ok? Napatoczył się Tymiński,
> który skorzystał z okazji- i to jest złe? Zaiste- kto by tam zrozumiał

Nie uważam, że Wałęsa i Mazowiecki byli łotrami i sprzedawczykami.
Teraz, mam nadzieję, łatwiej Ci będzie zrozumieć kobietę.

Ewa

Jak nie rtęciówki, to szczepionki...
Zbrodniarz
Coraz większe problemy z buractwem.
Taaaaak, Polacy WIERZĄ w uczciwość wyborów!
Metafizyczna Patologia