Biedoń w Słupsku

181. Data: 2014-12-08 23:59:59

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> O wychowawcach oraz o ICH dostępie do dzieci:

To o obcych czy o wychowawcach?
Tak, wiem, obcy brzmi bardziej groźnie.

> "Jak to w przedszkolu?
>
> - Edukacja seksualna jest obowiązkowa w Niemczech od przedszkola. Jest
> konkretny program, są podręczniki, przygotowane przez ,,specjalistów"
> zabawy.
>
> Zabawy?
>
> - Choćby w doktora.
>
> A jak się w to bawi?
>
> - Bada się specjalnie przygotowane lalki z narządami płciowymi, ale i
> pokazuje się na własnym ciele, gdzie, co i jak działa.
>
> Zaraz, zaraz. Za takie rzeczy w USA idzie się do więzienia.

Prostowano te bzdury wielokrotnie za kazdym razem jak ksiadz Oko opowiadał
je i pokazywął swoje wielkie plansze.
Ale kto chce to wierzy...

182. Data: 2014-12-08 23:59:59

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Chiron c...@o...eu ...

ja-nasze-dzieci

> Nie podajesz ŻADNEGO argumentu- tylko niczym nie uzasadniony tekst,
> jakoby to była wiedza powszechna. Tymczasem o warsztatach homo dla
> dzeici- pod przewodnictwem Biedronia możesz sobie przeczytać na wielu
> forach- różnią się tylko podejściem- a nie tym, czy są organizowane.

Skoro to taka ogólna wiedza, to poprosze o wiarygodne zródło jak to biedroń
psuje dzieci bez wiedzy rodziców. A moze robi cos gorszego?

> [...]
> i (jako cudzoziemiec) zapewne nie jest uwikłany w lokalne układy.
> Wiesz, że dopiero po jakimś czasie, kiedy usłyszeliśmy w radiu jak na
> pytanie o rasizm w Polsce opowiadał, że z tego powodu został dawno
> temu pobity- doszło do nas, że jest murzynem! Nie zwracaliśmy na to
> uwagi. Po prostu. IMO- wielu ludzi, którzy się interesowali tym
> politykiem- pewno złapało się na czymś podobnym. A wiesz, czemu? Bo on
> nigdy tego nie podkreślał. Nie robił z tego swojego politycznego
> sztandaru. Co komu do koloru jego skóry? Kim trzeba być, żeby za to

Stosujac podejscie podobne do ukrywania badz nie homoseksualizmu - Godson
powinien umalowac sie na biało.
Zeby nie obnosił się ze swoją czarna skóra...

> No dobrze- a Biedroń? Przecież on nic nie ma
> do zaoferowania, jako polityk. Jego jedynym programem politycznym jest
> "pedałowanie". Och, jak ci geje są dyskryminowani! A to są tacy
> wspaniali ludzie! Patrzcie na mnie- geje są cudowni! Wiesz- moja
> opinia jest taka: na takich zakompleksionych manipulatorów daje się
> nabrać nasze społeczeństwo. Każda dyskusja (inicjowałem takie, jak
> strtował na prezydenta) o jego programie dla Słupska spotykała się z
> atakami trolii czy pożytecznych idiotów i przyszywanie mi łaty
> homofoba. Tak_to_wygląda.

Pisząc to udowadniasz ze nie masz pojecia o kim piszesz.
Biedron jest jednym z najlepiej ocenianych posłów za swa pracowitosc oraz
konsyliacyjnosc.
Przez wszystkie strony.
Zreszta - pokazuja to obiektywne dane.

> Nie, to nie jest manipulacja. Niby jaka? Jeśli facet obnosi się ze
> swoim homoseksualizmem, to w tym sensie czym się to różni od faceta,
> który by się obnosił ze swoim zamiłowaniem do uczennic?

Jaja sobie robisz?
Czy jak ktos mówi, ze ma zone to obnosi sie ze swoim heteroseksualizmem?

> Czy znasz
> jakiegoś homoseksualistę?

Kilku. I?

> Moja małżonka kilka lat pracowała w teatrze-
> napatrzyliśmy się dość.

Wow, jestem pod wrażeniem.

183. Data: 2014-12-09 07:02:59

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> Teo Przecież ty jesteś zboczeńcem, i dużo jest ludzi co nie wiedzą co
> jest co i dlatego specjaliści w szkole dają najlepsze rezultaty.

Nikt i nic nie zastąpi dziecku rodziny jako środowiska wychowawczego
tyle tylko, że obecny, zakazowy model rodziny jest chory i trzeba go
zmienić w skali całego naszego globu. A specjaliści będą potrzebni
dopóki nie zmieni się świadomości wychowawczej rodziców.

Wladek Tarnawski - LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

184. Data: 2014-12-09 13:27:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08 Dec 2014 22:59:59 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik XL i...@g...pl ...

> To o obcych czy o wychowawcach?

A odkąd wychowawca to bliski człowiek? Owszem, zdarza się, ale generalnie
to OBCY, o którym NICZEGO nie wiadomo poza tym, że jest "fachowcem"... nie
daj Boże hunijnym.

> Tak, wiem, obcy brzmi bardziej groźnie.

Wychowawca wcale nie mniej.

> Prostowano te bzdury wielokrotnie za kazdym razem jak ksiadz Oko opowiadał
> je i pokazywął swoje wielkie plansze.
> Ale kto chce to wierzy...

Na pewno ten, co ma małe dziecko, sam z siebie zastanowi się nad tym
powaznie. Ty nie musisz.

185. Data: 2014-12-09 13:28:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Pisząc to udowadniasz ze nie masz pojecia o kim piszesz.
> Biedron jest jednym z najlepiej ocenianych posłów za swa pracowitosc oraz

:-D

186. Data: 2014-12-09 13:30:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Dec 2014 22:27:13 +0100, Chiron napisał(a):

> Czy znasz jakiegoś
> homoseksualistę? Moja małżonka kilka lat pracowała w teatrze- napatrzyliśmy
> się dość.

Moja młodsza córka pracuje w znanej (BARDZO) korporacji - połowa ludzi tam
to homo.

187. Data: 2014-12-09 14:45:10

Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

o kurwa...

188. Data: 2014-12-09 14:59:55

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> A odkąd wychowawca to bliski człowiek? Owszem, zdarza się, ale
> generalnie to OBCY, o którym NICZEGO nie wiadomo poza tym, że jest
> "fachowcem"... nie daj Boże hunijnym.

Obcy na pewno nie jest - w koncu bywasz w przedszkolu.
Możesz tez sprawdzic referencje danego przedszkola czy osoby u innych
korzystajacych, np. u rodziców starzych dzieci.

> Wychowawca wcale nie mniej.

Fobia... Jakies traumatyczne wspomnienia?

> Na pewno ten, co ma małe dziecko, sam z siebie zastanowi się nad tym
> powaznie. Ty nie musisz.

O jak kulturalnie pogadalismy.
Moze rzeczywiscie z Twoimi wychowawcami było cos nie tak...

189. Data: 2014-12-09 15:59:55

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Moja młodsza córka pracuje w znanej (BARDZO) korporacji - połowa ludzi
> tam to homo.

Pomijajac, ze taki rozkład preferencji byłby conajmniej dziwny to nasuwa
się pytanie: pracuje i co?

190. Data: 2014-12-09 16:28:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09 Dec 2014 13:59:55 GMT, Budzik napisał(a):

> [...]

> Fobia... Jakies traumatyczne wspomnienia?

> O jak kulturalnie pogadalismy.
> Moze rzeczywiscie z Twoimi wychowawcami było cos nie tak...

A żebyś wiedziało. Obcy byli.

Jak nie rtęciówki, to szczepionki...
Zbrodniarz
Coraz większe problemy z buractwem.
Taaaaak, Polacy WIERZĄ w uczciwość wyborów!
Metafizyczna Patologia