Blad w akcie notarialnym

1. Data: 2003-08-23 08:07:06

Temat: Blad w akcie notarialnym
Od: "Paweł K." <p...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Rok temu kupowalem mieszkanie. Oczywiscie spisany zostal akt notarialny,
zostal tez odczytany i podpisany. Nie wiem jak to sie stalo ale okazuje sie
ze jest w nim blad w nazwie ulicy na ktorej jest mieszkanie (powtorzone "er"
czyli wyszlo "erer" :-) ). Notariusz u ktorego byl spisywany obecnie nie
prowadzi juz kancelarii. W spoldzielni nikt tez chyba tego nie zauwazyl albo
uznal za nieistotne i wszystkie fomalnosci zostaly zalatwione bez probelmu.
I tak sobie mieszkam i zastanawiam sie czy moze byc w przyszlosci z tym
jakis problem. Prosze o rade.

Pawel

1. Data: 2003-08-23 19:45:25

Temat: Re: Blad w akcie notarialnym
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

> [...]
> ze jest w nim blad w nazwie ulicy na ktorej jest mieszkanie (powtorzone "er"

Do aktów notarialnych z błądami oczywistymi wystawia się sprostowania -
spotkałem się z kilkoma takimi.

> Notariusz u ktorego byl spisywany obecnie nie
> prowadzi juz kancelarii.
Gdzie są papiery tego notariusza zapewne będzie wiedziała rada
notariuszy czy jakkolwiek nazywa się ich organizacja zawodowa.

Przeglądałem ostatnio stronę www.notariat.gdansk.pl i kojarzę, że tam w
dziale linki możesz szukać interesujących Cię adresów.

> I tak sobie mieszkam i zastanawiam sie czy moze byc w przyszlosci z tym
> jakis problem.

Jeśli zastanawiasz się czy problem będzie to skończ się zastanawiać bo
... to oczywiste, że będzie ;-) Postaraj się to poprawić.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-08-23 20:17:17

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli zastanawiasz się czy problem będzie to skończ się zastanawiać bo
> ... to oczywiste, że będzie ;-) Postaraj się to poprawić.

Tak się zastanawiam, że jak spółdzielnia przyjęła taki akt notarialny, to w
momencie sprzedaży mieszkania nie jest konieczny akt zakupu, tylko już
zaświadczenia za spółdzielni, więc nie ma najmniejszego problemu.
Jesli jednak gryzie to w oczy, to oczywiście można to skorygować jako
"ewnidentny błąd pisarski" :-)

www.wyceny.nieruchomosci.pl

1. Data: 2003-08-24 06:10:33

Od: "111" <c...@c...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może byc problem. Nie jest istotne, że notariusz teraz nie prowadzi
kancelarii, nadal jest odpowiedzialny za poprzednie działania - ustawa o
notariacie.

1. Data: 2003-08-24 17:07:04

Od: "Lesio5" <I...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:3f47c51e@news.vogel.pl...
> Witaj

> Do aktów notarialnych z błądami oczywistymi wystawia się sprostowania -

A moze z BŁĘDAMI (nomen omen)?

--
Leszek Grelak vel Lesio5
Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

1. Data: 2003-08-25 08:30:45

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"111" <c...@c...waw.pl> wrote in message
> Może byc problem. Nie jest istotne, że notariusz teraz nie prowadzi
> kancelarii, nadal jest odpowiedzialny za poprzednie działania - ustawa o
> notariacie.

Hmmm, a jesli mu sie zmarlo?

Zaslav

1. Data: 2003-08-25 10:30:20

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze z BŁĘDAMI (nomen omen)?

He, he ... :-) Oczywiście, że z _BŁĘDAMI_ :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

Garnki Berghoff
Wanna w małym mieszkaniu- warto???
mieszkanie spol-wł a grunt pod budynkiem
Meble LEKSVIK lub MARKOR z IKEA
przeprowadzka