Wanna w małym mieszkaniu- warto???

1. Data: 2003-08-22 18:35:56

Temat: Wanna w małym mieszkaniu- warto???
Od: "Jacek_Rekowski" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was
NIebawem bede sie przeprowadzał do pierwszego własnego ciasnego M!!!!!!!!!
Radocha ogromna, ale zapewne znacie to uczucie:):)
I tu mam pewne refleksje z łazienką otóż razem z łazienką jest kibelek jest tam
wanna (model prawdziwie klasyczny:):)nie żadne tam rokoko) i okno a to wszystko
w prostokacie 2,5 x 2,10metra.
Wszak jeszcze tam nie mieszkam ale juz teraz zastanawiam sie na rozmieszczeniem
jakichs tam sprzetów i tu sie zastanawiam nad przydatnościa wanny która tam
stoi,(ja sam wole kabine prysznica której tam nei ma ale mam zamiar wstawić)
Tak sobie mysle tą wanne wywalić i wygodnie rozstawić jakies mebelki
Jak myslicie??? ta wanna moze sie okazać niezbedna w przyszłości????
Dodam ze jestem singlem, ale to chyba też do czasu:):)
Pozdorwienia
Z góry dziekuje za polemike

1. Data: 2003-08-22 20:11:11

Temat: Re: Wanna w małym mieszkaniu- warto???
Od: "Krzysztof" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zastanawiam nad przydatnościa wanny

Nie wyobrażam sobie bez niej życia. Poleżeć z pachnącej wodzie, pomyśleć... A
we dwoje, to dopiero ... :) Żaden prysznic tego nie zastąpi :)

Krzysztof

1. Data: 2003-08-22 22:38:15

Od: "Piotr Weller" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krzysztof

Wprawdzie, to brat podczepił się pod mój adresik w ramach żartu, ale popieram

Piotr Weller

1. Data: 2003-08-22 22:58:47

Od: "voitek" <d...@w...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak myslicie??? ta wanna moze sie okazać niezbedna w przyszłości????
> Dodam ze jestem singlem, ale to chyba też do czasu:):)

Mam podobną sytuację. Tam gdzie dotychczas mieszkałem, miałem długą wannę i
mogłem się w niej wyciągnąć. Przyjemna sprawa, ale teraz nie mam na takie
namakanie czasu. W nowym (ale starym) mieszkanku jest mniejsza wanna i
zastanawiałem się nad zamianą jej na brodzik z kabiną. Ale po pewnych
rozważaniach uznałem, że jednak zostawię wannę i zamontuję na niej kabinę
nawannową. Dwa w jednym. Czasem się taki zbiornik wodny przydaje, a to coś
można uprać, albo rower umyć, albo karpia wpuścić na święta :)) no i upaleni
koledzy nie będą mogli się bawić w bobslej (czego byłem świadkiem). A co do
sąsiedniego posta o wspólnej kąpieli we dwoje, to jeśli wanna nie jest
jakichś sensownych rozmiarów, to tylko można się poobijać i zaplątać,
znacznie przyjemniejszy jest wtedy wspólny prysznic. :)
pozdrawiam
voitek

1. Data: 2003-08-22 23:31:58

Od: "Piotr Weller" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyjemna sprawa, ale teraz nie mam na takie namakanie czasu.
Nie zgadzam się. Na przyjemności ZAWSZE trzeba znaleźć czas :)

> jednak zostawię wannę i zamontuję na niej kabinę nawannową.
Też tak mam i sprawdza się w 100 % a nawet bardziej

> jeśli wanna nie jest jakichś sensownych rozmiarów,
> to tylko można się poobijać i zaplątać
Bez przesady, typowy rozmiar też się sprawdza ;)

> znacznie przyjemniejszy jest wtedy wspólny prysznic. :)
Może nie znacznie, ale też może być :)

Piotr Weller

1. Data: 2003-08-23 21:30:23

Od: " nodeh" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wyobrażam sobie żeby chociaż raz w tygodniu nie wylegiwać się przez
godzinkę w wannie. Wanna jest dla przyjemności, odpoczynku, a prysznic dla
obowiązku - służy do mycia. Myślę więc, że powinieś zostawić wannę.

1. Data: 2003-08-24 09:17:53

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " nodeh" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Nie wyobrażam sobie żeby chociaż raz w tygodniu nie wylegiwać się przez
> godzinkę w wannie. Wanna jest dla przyjemności, odpoczynku, a prysznic dla
> obowiązku - służy do mycia. Myślę więc, że powinieś zostawić wannę.

Myslę, że to wybitnie indywidualna kwestia.. Ja z kolei biorę prysznic rano,
od razu po wyjściu z łóżka (jest to jedyna rzecz, która moze mnie postawić
na nogi) i wieczorem, codziennie, natomiast w wannie nie kąpałem się ok. 15
lat :-)
Poważnie.

Pozdrawiam.

ninja

1. Data: 2003-08-25 05:34:43

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek_Rekowski napisał(a):

> Jak myslicie??? ta wanna moze sie okazać niezbedna w przyszłości????
> Dodam ze jestem singlem, ale to chyba też do czasu:):)

Przydaje się przy dzieciach, ale niekoniecznie. Są też głębokie
brodziki.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

mieszkanie spol-wł a grunt pod budynkiem
Meble LEKSVIK lub MARKOR z IKEA
przeprowadzka
Kolor drzwi zewnetrznych
upinanie zasłon