Błagam pomocy :(((((((((((((((((

1. Data: 2005-08-13 10:25:45

Temat: Błagam pomocy :(((((((((((((((((
Od: ":\(\(\(" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Bardzo Was prosze doradzcie mi co mam robic. Z gory zaznaczam ze swoim
problemem bylem u dermatologa niestety leki ktore mi przepisuje nie
dzialaja. Problem wyglada nastepująco: od jakiegos czasu (ponad rok) na
rekach caly czas schodzi mi skora, reka jest bardzo sucha, szorstka
szczegolnie nasila sie to gdy reke wyjme z wody. Kolor reki w miejscach
gdzie schodzi skora jest lekko czerwony dodam ze reka nie swedzi i nie boli
ale wyglada to bardzo nie estetycznie i krepujaco. Choroba zaatakowala takze
moje paznokcie pod plytka paznokciowa widac bialy nalot z wierzchu paznokiec
wyglada jak bialy. Choroba takze zaatakowala moje nogi. Niewiem skad to mam
zawsze przestrzegalem higieny najprawdopodobniej zalapalem to swinstwo albo
w akademilku albo na plywalini.
Blagam o pomoc doradzcie co mam robic jakie leczenie, gdzie ,wszelkie
sugestie mile widziane.

Pozdrawiam
:((((

2. Data: 2005-08-13 10:36:15

Temat: Re: Błagam pomocy :(((((((((((((((((
Od: Adam Wysokiński <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 13 Aug 2005 12:25:45 +0200, :((( wrote:

> Blagam o pomoc doradzcie co mam robic jakie leczenie, gdzie ,wszelkie
> sugestie mile widziane.

Witam.
Nie wydaje mi się, żeby takie leczenie na odległość miało sens,
najrozsądniejszym rozwiązaniem będzie wizyta u innego dermatologa.
Proponuję, żeby podał Pan miasto w którym mieszka, na pewno ktoś z
grupowiczów będzie mógł poradzić dobrego dermatologa z tegoż miasta.

Pozdrawiam.

--
www: http://www.e-medicus.org/
blog: http://spaces.msn.com/members/adamwysokinski/

3. Data: 2005-08-13 12:18:13

Od: ":\(\(\(" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Moje miasto (Przemyśl) to zadupie raptem 2 dermatologow.
Ale mam mozliwosc podjecia leczenia w Warszawie tak wiec jesli ktos moze mi
pomoc to prosze o informacje.

Pozdrawiam
:((((((

4. Data: 2005-08-13 15:15:14

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 13 Aug 2005 14:18:13 +0200, *:(((*
<news:ddkoe7$9mo$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Moje miasto (Przemyśl) to zadupie raptem 2 dermatologow.
> Ale mam mozliwosc podjecia leczenia w Warszawie tak wiec jesli ktos moze mi
> pomoc to prosze o informacje.

Klinika Dermatologiczna w W-wie, ul.Koszykowa 1A.
Tam pracują najlepsi specjaliści.

--
Kaja

5. Data: 2005-08-13 21:23:54

Od: "medevacs" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> szukaj wiadomości tego autora

www: http://www.e-medicus.org/
blog: http://spaces.msn.com/members/adamwysokinski/
mobile: +48 609 676 178
MSN: a...@p...pl

apropos Twojej strony to chyba masz blad, bo klikajac na My articles
uzyskuje sie tylko Forbidden You don't have permission to access
/~eclipse//articles/ on this server.

To raczej bo bez sensu jest umieszczac link do katalogu zablokowanego dla
wszystkich, nawet zadne okno logowania nie wyskakuje.

medevacs
//Otwierać! Kolęda! Mamy nakaz!//

6. Data: 2005-08-13 21:32:52

Od: Adam Wysokinski <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 13 Aug 2005 23:23:54 +0200, medevacs wrote:

> To raczej bo bez sensu jest umieszczac link do katalogu zablokowanego dla
> wszystkich, nawet zadne okno logowania nie wyskakuje.

Wyjaśnienie jest dosyć prozaiczne :) Strona została przeniesiona ze starego
serwera, nie zdążyłem jeszcze uporządkować wszystkich plików. Jeśli jest
Pan zainteresowany dostępem do nich - dam Panu znać jak tylko pliki te będą
dostępne. Ale to już na email, bo robi się nieco off-topicowo :)

Pozdrawiam.

--
www: http://www.e-medicus.org/
blog: http://spaces.msn.com/members/adamwysokinski/
mobile: +48 609 676 178
MSN: a...@p...pl

samolot i przeciewskazania
Nieprzyjemności po kolonoskopii
Regulon czy Rigevidon
cytologia
Re: Kaszel juz ponad pol roku, czy mozna go wyleczyc?