Regulon czy Rigevidon

1. Data: 2005-08-13 08:44:13

Temat: Regulon czy Rigevidon
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku lat lykam Regulon ale bedac w aptece dowiedzialam ze ze Regevidon
ma ten sam sklad i jest o wiele tanszy.Do ginekologa zapisana jestem dopiero
na pzdziernik :/ recepty zamawiam telefonicznie,czy to jest ten sam lek tzn
jest on tanszym odpowiednikiem Regulonu?Orientuje sie ktos moze? Jakie macie
opinie na temat tego leku?

Magda

2. Data: 2005-08-14 19:14:45

Temat: Re: Regulon czy Rigevidon
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od kilku lat lykam Regulon ale bedac w aptece dowiedzialam ze ze Rigevidon
> ma ten sam sklad i jest o wiele tanszy.

te leki mają różne składy.

3. Data: 2005-08-14 19:22:07

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
Rigevidon

> te leki mają różne składy.

Kobieta w aptece odczytala ze sa identyczne ,szukalam w internecie skladu i
wyczytalam to samo.

Magda

4. Data: 2005-08-14 22:57:47

Od: "agnuk" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od kilku lat lykam Regulon ale bedac w aptece dowiedzialam ze ze
Regevidon
> ma ten sam sklad i jest o wiele tanszy.

Regulon: 0,15 mg dezogestrelu i 0,03 mg etinylestradiolu
Rigevidon:0,15 mg lewonorgestrelu i 0,03 mg etinylestradiolu
czyli różne pochodne prostagenów o ,< lub> aktywności androgennej

--
Aga

5. Data: 2005-08-15 08:48:02

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnuk" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Rigevidon:0,15 mg lewonorgestrelu i 0,03 mg etinylestradiolu
> czyli różne pochodne prostagenów o ,< lub> aktywności androgennej

Ups faktycznie.A czy zna ktos moze tanszy odpowiednik Regulonu?

Magda

6. Data: 2005-08-15 13:48:44

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kobieta w aptece odczytala ze sa identyczne ,szukalam w internecie skladu
> wyczytalam to samo.

już wiesz, że mają różne składy.
jeśli chodzi o odpowiedniki, to: Regulon = Marvelon (0,15 mg dezogestrelu i
0,03 mg etinylestradiolu). z czego to regulon jest tym tańszym preparatem.

7. Data: 2005-08-15 15:59:18

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> już wiesz, że mają różne składy.
> jeśli chodzi o odpowiedniki, to: Regulon = Marvelon (0,15 mg dezogestrelu
> 0,03 mg etinylestradiolu). z czego to regulon jest tym tańszym preparatem.

No trudno,moze sie przerzuce na calkiem inne tabletki,ale troche mi szkoda
bo Regulon znosze dosyc dobrze,no ale czytalam ze to lek starej generacji
wiec moze powinnam brac nowej :)

Magda

cytologia
Re: Kaszel juz ponad pol roku, czy mozna go wyleczyc?
Bol brzucha po piwie
Palin - chemia ?
Brzoskiwnia