Blagam - pomozcie !!!

91. Data: 2002-01-19 16:39:18

Temat: Re: Blagam - pomozcie !!! OT
Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek Wilicki" <t...@w...pl> wrote in message
news:3c490b58@news.vogel.pl...
> mleko sprawa oczywista, patrz post Chaciura, co do jajek to jest to sprawa
> warunków w fermach kurzych (głównie, jest też problem co zrobić ze starą
> kurą np)

czyli hodujac kure w sposob naturalny, z grzeda wybiegiem trawka itd
wszystko byloby ok ?
i to samo z krowa jakbym ja sam sobie hodowal w ilosci powiedzmy 2 szt.?

a jesli chodzi o kure emerytke to nie wiem ile kura zyje po "menopauzie"...
ale jakby ja zaczac karmic slodyczami to zwinie sie szybciutko ;-)) [ taki
znaczek
oznacza ze zartuje jakby ktos chcial sie uniesc ]

> ludzi
> >
> Primo ja też nie rozumiem (nawet nawrzucałem na grupie wege za takie
> postawy), secundo gdyby nie wojny nie byłoby postępu, tak dla przykładu
> więc..zostawmy ten temat przynajmniej na forum grupy (priv jeśli jesteś
> zainteresowany)

cos czuje ze do takiej dyskusji moznaby jeszcze Kwasniewskiego zaprosic -
wiec daje spokoj

;)

> ej, za głupi jestem ;o((( nie rozumiem

ja tez nie zrozumialem tego tekstu o watrobce wiec dalem kontrprzyklad

> sałata, kapusta, szpinak..mnóstwo tego. O, szczypiorek..

do do poprzedniego akapitu - lisc to tez filtr zdaje sie

92. Data: 2002-01-19 16:52:03

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik alf <s...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:a28us9$4qp$...@n...tpi.pl...

> a ja nie wierzę.... uh, jedyne wyjaśnienie to zablokowanie działania
systemu
> immunologicznego. Cudów nie ma. To tak jakby cofnęła się odporność po
> szczepionce...

masz racje cudow nie ma - to tylko my za malo jeszcze wiemy...

sugerujesz ze nastapil spadek odpornosci ?
a infekcje tak nie lubia tluszczu ze trzymaja sie po prostu z daleka ?

93. Data: 2002-01-19 17:11:00

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"alf" <s...@a...pl> wrote in message news:a2c770$48u$1@news.tpi.pl...
> [...]
> wszystko byloby ok ?
> i to samo z krowa jakbym ja sam sobie hodowal w ilosci powiedzmy 2 szt.?

Oczywiście, że nie - bo trzymając ją w niewoli sprzeciwiałbyś się weganizmowi.
Ale przynajmniej nie zabijałbyś...

> a jesli chodzi o kure emerytke to nie wiem ile kura zyje po "menopauzie"...
> ale jakby ja zaczac karmic slodyczami to zwinie sie szybciutko ;-))
> [ taki znaczek oznacza ze zartuje jakby ktos chcial sie uniesc ]

Właśnie to jest problem. Utzymanie tych krów i kur będzie kosztować...

94. Data: 2002-01-19 23:18:15

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alf" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

> czyli hodujac kure w sposob naturalny, z grzeda wybiegiem trawka itd
> wszystko byloby ok ?
> i to samo z krowa jakbym ja sam sobie hodowal w ilosci powiedzmy 2 szt.?

dla kury - owszem. Sam chciałbym kury chodować, a najlepiej przepiórki
indyjskie. I pszczółki.... co do krów to nie bardzo, no nie da się tak,
uwierz mi.

> [...]
taki
> znaczek
> oznacza ze zartuje jakby ktos chcial sie uniesc ]

hehehe, ja największe mam obiekcje nie do tego że taka kura cierpi czy
umiera, ale do tego że to dzieje się bez mojego niejako udziału... kurcze
NTG

> ;)

> ja tez nie zrozumialem tego tekstu o watrobce wiec dalem kontrprzyklad

ah. Wątroba magazynuje toksyny. Teraz jaśniej?

> do do poprzedniego akapitu - lisc to tez filtr zdaje sie

Uh..... nie kumam. Co on niby filtruje? Promienie słoneczne? Chyba nie
magazynuje kadmu na przykład?

tomek

95. Data: 2002-01-19 23:21:27

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> systemu
>
> masz racje cudow nie ma - to tylko my za malo jeszcze wiemy...
>
> sugerujesz ze nastapil spadek odpornosci ?
> a infekcje tak nie lubia tluszczu ze trzymaja sie po prostu z daleka ?

a system immunologiczny niejedno ma imię, czynników może być tysiące. Ja
tylko sugeruję.. e... mówię że nie wierzę iz może zniknąc alergia, co
najwyżej ukryć się. Niemniej przypadek wart poważniejszego obadania

tomek

96. Data: 2002-01-19 23:28:54

Temat: Re: Blagam - pomozcie !!!
Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

> [O efekcie placebo juz dyskutowalismy i wydawalo mi sie, ze udalo mi sie
> wyjasnic Ci dlaczego "nie tym razem" :-(

nie kumam, przecież placebo to także zmiana obiektywnych czynników (lepsze
wyniki)

> A co masz na mysli, przy okazji jelita?

może wyleczenie jelita przez odciążenie sprawiło iż nastąpiło na skutek
mechanizmów bliżej nieznanych zmienił się stan choroby?

czyli nie można mówić o "dowodzie", co najwyżej o przesłance do wysnucia
dowodu. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;o))))))))))

tomek

97. Data: 2002-01-19 23:33:14

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:a298t2$s5v$...@n...onet.pl...

> To widocznie nie ma w powyzszym zdaniu ani slowa o Tobie.
> Nie ma sensu podnosic glosu.

Oczywiście to nie był krzyk : ) ale ustawiczne powtarzanie sloganu
"wyznawcy" teorii J.K. budzi mój sprzeciw, co wyraziłam aż dużymi literami,
choć jestem prawie pewna, że jeszcze bardzo wiele razy przeczytam podobne
określenie.
Wyznanie (mimo, że nie o mnie tu była mowa) dotyczy
w i a r y , ja i wielu nie dowierzając Kwaśniewskiemu
s p r a w d z i ł o ją na własnym, często schorowanym organizmie, który
b e z leków na DO wbrew wszelkiej powszechnej wiedzy zaczął zdrowieć, a
to już z wiarą samych opty, nie ma nic wspólnego.

> Generalnie masz racje ale jak sie nad tym zastanowilem
> to w szpitalnym lozku niektorzy naczytali sie niemalo ;))

o taaaak... tylko zależy c o czytali, ale fakt, że i leżąc w łóżku
szpitalnym można "nabrać rozumu", choroba to też dobry nauczyciel...
niezależnie od tego co się w tym czasie czyta.
[...]
> Tu musze zaprotestowac - jest inna droga.

A jaka?

Należy

> Brawo! Chyba Cie ucaluje!

Ok! ale zanim podam Ci raczkę ; ) może sprecyzuję "cierpienia
będące do uniknięcia".

Ja także jestem wstrząśnięta traktowaniem zwierząt przedmiotowo
bez uwzględniania ich wrażliwosci na ból w każdej sytuacji w relacjach
człowiek <-> zwierzę (wykluczając oczywiście granice absurdu),
bo "kota też można zagłaskać na śmierć" ; )

> Przemol ! Ty sercolamaczu! Fiu fiu

??? No jak mi miało serce nie zmięknąć? Jak przeczytałam, że zamiast
napisać: "To nie ja! to nie ja! To ona!!! -wskazując palcem na mnie, Pszemol
wziął m ó j (w tym wypadku) grzech na swe barki i samobiczując się
skreślił z pokorą : "Przemol to miś Kolabor"
- nie zważając na lecące kamienie ; )))))))))))))))

Poza tym Pszemol ma wiele wspólnego z moim synem : )
(o czym zresztą dawno wie)
Też Pszemol, też jego rówieśnik, mieszka w jego rodzinnym mieście,
tez pracuje przy kompie, noo... jednym się różnią... dietą...; )))

No i widzisz, jak czasem pozory mylą? ; )

Również pozdrawiam
Krystyna*Opty*

98. Data: 2002-01-19 23:34:34

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> komorki stawu (szeroko pojetego stawu) - reakcja o niewyjasnionym do konca
> dotad pochodzeniu - atakowane sa zdrowe komorki, prawdopodobnie przyczyna
> jest niesprawny uklad odpornosciowy, a dokladniej "nadpobudliwe" limfocyty
> T. Dopiero ten atak (przejawiajacy sie typowymi cechami infekcji -
goraczka,
> w ostrych stanach goraczka w calym organizmie, zaczerwienienie,
opuchniecie
> i wysieki wokol stawu. spowodowane nekroza komorek atakowanych przez
> limfocyty) powoduje w konsekwencji uszkodzenie stawu.

był tu post o ustąpieniu alergii (również związanej z systemem
immunologicznym) przy żywieniu optymalnym. To co jest, przełączenie na tryb
spoczynku i wyłączenie niektórych mechanizmów? Osłabienie systemu ogólne?
Dlatego też może wszelkie infekcje przechodzą lżej, organizm nie walczy tak
ostro jak zdrowy, nie uruchamia takich mechanimów na jakie szkoda mu
energii. Oczywiście to tylko moja prywatna opinia, chętne dowiedział bym się
o tym więcej, póki co mamy dwa fakty. Więcej faktów odnośnie różnych funcji
na DO? poproszę ;o))

tomek

99. Data: 2002-01-19 23:39:13

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [Ja nie jestem pewna co Tomek mial na mysli ... i dobrze by bylo zeby sam
> sie wypowiedzial ... bo jezeli rzeczywiscie to mial na mysli ... to ja juz
> nic nie rozumiem ... a dokladniej nie rozumiem jaki jego 'point'.
> Bo przeciez skoro mowa o glodzeniu (pomijam cala reszte kwestii), to
> nastepuje wtedy usuwanie toksyn z organizmu a systemy antyoksydacyjne
> wreszcie nie maja pelnych rak roboty ...
>
> Tomku, co miales na mysli?]

miałem na myśli że coś się zatrzymuje, nie wiem czy akurat usuwanie toksyn,
to przynajmniej teoretycznie powinno działać. Pisałem wcześniej o
spostrzeżeniach odnośnie diety "minimum" a dziwacznym reakcjom ze strony
ukł. immunologicznego. Tym mógłbym tłumaczyć poprawę Twojego stanu zdrowia,
jakbym musiał jakoś tłumaczyć

To wie tylko Leszek ;o)))

tomek

100. Data: 2002-01-20 00:00:59

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...com.au> napisał w wiadomości

> Moglby uzywac olej kokosowy jesli w Polsce jest.

Są wiórki kokosowe, bardzo tanie.

Zdecydowanie z roslinnych
> jest najlepszy. Jest to 100% tluszcz. Ma zaledwie 1.8% WNKT.

I tyle być powinno, 1-2% zapotrzebowania energetycznego organizmu. Ponieważ
u opty prawie całe zapotrzebowanie energetyczne realizuje się tłuszczem, to
ważne jest, żeby WNKT było jak najmniej.

Pozdrawiam
Leszek

dieta niełączenia (białek i węglowodanów)
dieta Montignaca
dowcip dietetyczny (kuchenny)
sesja
Należy dużo pić!