Re: Blagam - pomozcie !!! OT

From: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Blagam - pomozcie !!! OT
Date: Sun, 20 Jan 2002 00:33:14 +0100
Sender: k...@p...onet.pl@pa78.bialystok.cvx.ppp.tpnet.pl

dyskusyjnych napisał:a298t2$s5v$...@n...onet.pl...

> To widocznie nie ma w powyzszym zdaniu ani slowa o Tobie.
> Nie ma sensu podnosic glosu.

Oczywiście to nie był krzyk : ) ale ustawiczne powtarzanie sloganu
"wyznawcy" teorii J.K. budzi mój sprzeciw, co wyraziłam aż dużymi literami,
choć jestem prawie pewna, że jeszcze bardzo wiele razy przeczytam podobne
określenie.
Wyznanie (mimo, że nie o mnie tu była mowa) dotyczy
w i a r y , ja i wielu nie dowierzając Kwaśniewskiemu
s p r a w d z i ł o ją na własnym, często schorowanym organizmie, który
b e z leków na DO wbrew wszelkiej powszechnej wiedzy zaczął zdrowieć, a
to już z wiarą samych opty, nie ma nic wspólnego.

> Generalnie masz racje ale jak sie nad tym zastanowilem
> to w szpitalnym lozku niektorzy naczytali sie niemalo ;))

o taaaak... tylko zależy c o czytali, ale fakt, że i leżąc w łóżku
szpitalnym można "nabrać rozumu", choroba to też dobry nauczyciel...
niezależnie od tego co się w tym czasie czyta.
[...]
> Tu musze zaprotestowac - jest inna droga.

A jaka?

Należy

> Brawo! Chyba Cie ucaluje!

Ok! ale zanim podam Ci raczkę ; ) może sprecyzuję "cierpienia
będące do uniknięcia".

Ja także jestem wstrząśnięta traktowaniem zwierząt przedmiotowo
bez uwzględniania ich wrażliwosci na ból w każdej sytuacji w relacjach
człowiek <-> zwierzę (wykluczając oczywiście granice absurdu),
bo "kota też można zagłaskać na śmierć" ; )

> Przemol ! Ty sercolamaczu! Fiu fiu

??? No jak mi miało serce nie zmięknąć? Jak przeczytałam, że zamiast
napisać: "To nie ja! to nie ja! To ona!!! -wskazując palcem na mnie, Pszemol
wziął m ó j (w tym wypadku) grzech na swe barki i samobiczując się
skreślił z pokorą : "Przemol to miś Kolabor"
- nie zważając na lecące kamienie ; )))))))))))))))

Poza tym Pszemol ma wiele wspólnego z moim synem : )
(o czym zresztą dawno wie)
Też Pszemol, też jego rówieśnik, mieszka w jego rodzinnym mieście,
tez pracuje przy kompie, noo... jednym się różnią... dietą...; )))

No i widzisz, jak czasem pozory mylą? ; )

Również pozdrawiam
Krystyna*Opty*