Re: Blagam - pomozcie !!!

From: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Blagam - pomozcie !!!
Date: Sun, 20 Jan 2002 00:34:34 +0100

Użytkownik "Iza" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
news:a2bgj4$o0s$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

>. Stan zapalny czyli atak przeciwcial (limfocyty T) na
> komorki stawu (szeroko pojetego stawu) - reakcja o niewyjasnionym do konca
> dotad pochodzeniu - atakowane sa zdrowe komorki, prawdopodobnie przyczyna
> jest niesprawny uklad odpornosciowy, a dokladniej "nadpobudliwe" limfocyty
> T. Dopiero ten atak (przejawiajacy sie typowymi cechami infekcji -
goraczka,
> w ostrych stanach goraczka w calym organizmie, zaczerwienienie,
opuchniecie
> i wysieki wokol stawu. spowodowane nekroza komorek atakowanych przez
> [...]

był tu post o ustąpieniu alergii (również związanej z systemem
immunologicznym) przy żywieniu optymalnym. To co jest, przełączenie na tryb
spoczynku i wyłączenie niektórych mechanizmów? Osłabienie systemu ogólne?
Dlatego też może wszelkie infekcje przechodzą lżej, organizm nie walczy tak
ostro jak zdrowy, nie uruchamia takich mechanimów na jakie szkoda mu
energii. Oczywiście to tylko moja prywatna opinia, chętne dowiedział bym się
o tym więcej, póki co mamy dwa fakty. Więcej faktów odnośnie różnych funcji
na DO? poproszę ;o))

tomek