Ble

1. Data: 2013-06-22 18:10:59

Temat: Ble
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jebać katoli

2. Data: 2013-06-22 19:05:19

Temat: Re: Ble
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-22 18:10, LaL pisze:

> Jebać katoli

W żadnym wypadku, co najwyżej poinformować tych najbardziej
zacietrzewionych o tym że powinni się wstydzić tej napastliwości wobec
innych ludzi.

3. Data: 2013-06-22 19:12:56

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> W żadnym wypadku, co najwyżej poinformować tych najbardziej
> zacietrzewionych o tym że powinni się wstydzić tej napastliwości wobec
> innych ludzi.

Chodzi ci o tych, ktorzy wrzeszcza: "Jebac katoli"?

4. Data: 2013-06-22 19:21:46

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-22 19:12, Ghost pisze:

> Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> Chodzi ci o tych, ktorzy wrzeszcza: "Jebac katoli"?

Tylko o tych którzy sądzą że Bogu się podoba ich nienawiść do innych ludzi.

5. Data: 2013-06-22 19:23:19

Od: "?? )><((((((o> " <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-22 19:21, Trybun pisze:

> Tylko o tych którzy sądzą że Bogu się podoba ich nienawiść do innych ludzi.

taka czyli jaka? konkrety proszę :))))))))))))

--
?? )><((((((o> ...

6. Data: 2013-06-22 19:28:57

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-22 19:23, "?? )><((((((o> " pisze:

> taka czyli jaka? konkrety proszę :))))))))))))

Nie rozumiem pytania. Mowa jest nie o "takiej" czy "jakiej" a o "nich".

7. Data: 2013-06-22 19:30:42

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko o tych którzy sądzą że Bogu się podoba ich nienawiść do innych
> ludzi.

I czytajac "Jebać katoli" przyszla Ci do glowy wlasnie ta nienawisc?

8. Data: 2013-06-22 19:33:38

Od: "?? )><((((((o> " <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-22 19:30, Ghost pisze:

> Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> I czytajac "Jebać katoli" przyszla Ci do glowy wlasnie ta nienawisc?

ajtam czepiasz sieu takiemu melenkiemu dysonansiku poznawczemu

--
?? )><((((((o> ...

9. Data: 2013-06-22 19:40:34

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-22 19:30, Ghost pisze:

> Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> I czytajac "Jebać katoli" przyszla Ci do glowy wlasnie ta nienawisc?

To co mi przyszło do głowy, szanowny kolego, to nie ma żadnego związku z
omawianą sprawą.

10. Data: 2013-06-22 19:41:29

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""?? )><((((((o> "" <f...@r...pl> napisał w wiadomości

> ajtam czepiasz sieu takiemu melenkiemu dysonansiku poznawczemu

Masz racjem, na jego mozliwosci to akurat male miki.

Męska tolerancja bólu :)
Pamięć wody - przypomnienie.
Ixli -c.d.: O czym szepcą rośliny...
Organizmy macierzyste wszystkich krajów łączcie się!
To ja będe spadał