Re: Bletilla striata - czy warto kupić ?

Data: 2005-03-29 19:21:24
Temat: Re: Bletilla striata - czy warto kupić ?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal)

Rafał Wolski wrote:

> Nie akceptuję takiej marży, jestem świadomym konsumentem i etycznym
> sprzedawcą. Jako konsument nie chcę płacić jeśli nie muszę
>jako sprzedawca naliczam marże rzędu 10, 20%.
:)
:))))
witaj
:)
kazdy by chcial kupowac placac jak najmniej
ale majac w rodzinie ogrodnikow chyba dokladnie orientujesz sie
jakie marze narzucane sa przez punkty handlowe
:)
marze na roslinki wahaja sie miedzy 100-200%
gdzie rzad wielkosci jest znacznie wiekszy
:)
piszac o tych 10-20 %
masz zapewne na mysli tyle ponad cene hurtowa
przy sprzedazy na miejscu u siebie
:)))
dla Ciebie to tylko dodatkowy zysk
jakby rekompensata za stracony na detaliste czas
:)
troche inaczej ma sie ze sprzedajacym w detalu
chocby tylko jego koszta pracy np ZUS a nie KRUS
sa duzo wieksze
:)
> Wolny
> rynek pozwala sprzedawcy naliczyć taką marżę jaka mu się podoba ale
> ten sam rynek gwarantuje mi wolność wyboru który wyraża się także w
> wolności wyrażania swojej opinii.
:)))))
te 300% nie spodobalo mi sie
bo dla tracalo to liczeniem komus pieniedzy
:)
tak jak piszesz powyzej
sprzedajacy ma prawo wystawic towar z dowolna cena
a kupujacy kupic albo nie kupic
:)
wartosc towaru a jego cena to dwie rozne sprawy
:)
> Nie za bardzo rozumiem, dlaczego nie spodobało Ci się to 300% to
> znaczy, że uważasz, że co, powinienem zachować to dla siebie, a może
> powinienem kupić bez zastanowienia?
> Przecież to moje pieniądze nie
> Twoje, ja i tylko ja decyduję o ich przeznaczaniu.
:)))
tymi 300 % 'zaatakowales' handlujacych na allegro
sam tam troche wystawiam wiec chocby dlatego
zalezy mi na dobrym klimacie wokol nabywania roslin w ten sposob
:)
> Rynek efektywny zakłada przepływ informacji. To uniemożliwia czerpanie
> nadzwyczajnych zysków. Kupuj świadomie a przyczynisz się do rozwoju
> rynku i gospodarki polskiej. Rynek efektywny gwarantuje również
> równomierną alokację zasobów.
hehe
a moglbys przetlumaczyc
?

> Z mojej strony koniec dyskusji, bo od tematyki grupy odbiegliśmy
> znacznie.
hehe
masz na mysli sepienie
?