Bobo-fruit vs dorośli

11. Data: 2006-12-20 11:36:07

Temat: Re: Bobo-fruit vs dorośli
Od: Karol Makowski <s...@B...org> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Dec 2006 21:46:08 +0100, <j...@n...pl> wrote:

> Copca-colę i pepsi też wymyslili dla zdrowia ludzi? dzieci? młodzieży? a
> może dla starców?
> Pozdrawiam Jurek M.

A masz jakieś dowody, że te produkty szkodzą?

--
spaceman

12. Data: 2006-12-20 11:36:42

Od: Karol Makowski <s...@B...org> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Dec 2006 21:41:14 +0100, <j...@n...pl> wrote:

> Smacznego...:) Narkotyki i papierosy też ludzie "wymyślili"...:)
> Pozdrawiam Jurek M.

No, szczególnie tytoń i marihuanę.

--
spaceman

13. Data: 2006-12-20 14:45:35

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Makowski" <s...@B...org> napisał w wiadomości

> A masz jakieś dowody, że te produkty szkodzą?

Potrzebujesz dowody na szkodliwość cukrów prostych i cukrów z fruktozy?
Przecież o tym zaczyna trąbić cały świat... Trochę późno, ale lepiej
późno...
Pozdrawiam Jurek M.

14. Data: 2006-12-21 19:42:39

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> Smacznego...:) Narkotyki i papierosy też ludzie "wymyślili"...:)

O ile wiem, nie mają one, w przeciwieństwie do Bobo-fruit, atestu
Instytutu Matki i Dziecka :P.

pzdr.
R*

15. Data: 2006-12-21 19:44:54

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> Copca-colę i pepsi też wymyslili dla zdrowia ludzi? dzieci? młodzieży? a
> może dla starców?

A kto twierdzi, że wymyślili dla zdrowia? Nic mi nie wiadomo o
dietetykach polecających Pepsi. Natomiast jeśli chodzi o przeciery dla
dzieci- owszem.

pzdr.
R*

Do stokrotki
Bóle w dolnej części kręgosłupa
zabieg usuwania rozszerzonych naczynek krwionośnych - gdzie?
Układ moczowy
Praktycznie oddam -> OKSFORDZKI PODRĘCZNIK STOMATOLOGII KLINICZNEJ...