Bogu

21. Data: 2018-04-20 05:09:18

Temat: Re: Bogu
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 marca 2018 16:04:20 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> sobie, ave ja

pewnie, ze ave ja. jeslin stoje po Dobroci stronie;
jesli jest inaczej, tak samo siebie, jak i Boga
skazuje na niebyt wieczny.

jacek

22. Data: 2018-04-20 05:24:12

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 23 marca 2018 23:25:54 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> walcz o siebie, jsk ciebie zabraknie to kto bedzie walczyl

gazebo, ja o nic juz nie musze walczyc;
kazdy ma prawo do siebie - taka zwykla prawda.
to juz ustalilem i jest to wszechwieczne.
jesli jakies pretensje to prosze zwracac sie o interwencje do Boga.

jacek

23. Data: 2018-04-20 05:30:58

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> woda dobra rzecz, ino tylko mnie topi, a co do latania to moich snow nic
> nie przebije
>
> --
> gazebo

pewnie z 90 procent naszego zycia wodzie zawdzieczamy.
ki glupi huj te mogaca utopic zycie substancje wymyslil!?

jacek

24. Data: 2018-04-20 06:03:47

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 7 kwietnia 2018 15:46:33 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> i tak mam wieksze stopy

uztwajac slow jak "stopy" powinnas rozrozniac
procz brzmienia slow znaczenie.

> zdecydowanie popieram scene z Historii Swiata by Brooks

jesli o zrodla, to wszystko co moglem powiedziec.

25. Data: 2018-04-20 06:06:49

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 7 kwietnia 2018 15:46:33 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> i tak mam wieksze stopy

płetwy? hehe

26. Data: 2018-04-20 06:39:02

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 20 kwietnia 2018 06:06:50 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> płetwy? hehe

przecie ona plywajaca nir bywa:)

jakubie, stopy ton to tez trzeba rozpatrywac jako łączenie,
czy i na ile trwale, nikt yak od razu nie wie.
dmetale np. miedz i mosiadz tworza braz,
ja, dajmy na to, ze zlotem nie mam praiw nic wspolnego,
natomiast ze srebrem ociupinke.
i to dokladnie taka sama, jak z 4 miejscem,
ktore za nic u za wsystko mi mi przysluguje.

stopy są rożne; anioła z diabłem, dziecka z czeladzią,
jednak to i tAK nie wyczerpuje znaczen, ktore w tym slowie,
tu, na Ziemi, moga byc odczytywalne.

jacek

27. Data: 2018-04-20 06:50:04

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

mam naddzieje ze cale temoje pismo zrozumies

28. Data: 2018-04-22 16:09:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/04/2018 o 05:03, j...@o...pl pisze:

> uztwajac slow jak "stopy" powinnas rozrozniac
> procz brzmienia slow znaczenie.

moze i glupia ale taka to juz nie

> jesli o zrodla, to wszystko co moglem powiedziec.

no i git, za dlugo to trwa

--
gazebo

29. Data: 2018-04-22 16:10:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/04/2018 o 05:39, j...@o...pl pisze:

> [...]
>
> stopy są rożne; anioła z diabłem, dziecka z czeladzią,
> jednak to i tAK nie wyczerpuje znaczen, ktore w tym slowie,

i blony, blony

--
gazebo

30. Data: 2018-04-22 16:11:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/04/2018 o 05:50, j...@o...pl pisze:

> mam naddzieje ze cale temoje pismo zrozumies

i tego sie trzymaj, czasem kazdy potrzebuje pogadac z kims
inteligentnym, czyli ze soba
--
gazebo

Do Pani Merkel
Drzewa: życia oraz dobra i zła - komentarz.
Skłonność do ryzyka
Popłoch wśród prawdziwych mężczyzn
bieglym