Boje sie!!!

1. Data: 2000-10-24 23:03:55

Temat: Boje sie!!!
Od: "Kaja" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc wszystkim!
Wiem, ze juz macie dosc takich wypocin i zwierzen, ale blagam - pomozcie
mi bo sama nie potrafie sobie poradzic i nie mam tez nikogo komu moglabym
to wszystko powiedziec.
Nie wiem jak to wszystko strescic zeby Was nie zanudzac. Moze zaczne
od poczatku (postaram sie mozliwie najkrocej). Od pazdziernika chodze
do nowej szkoly. Poznalam troche nowych ludzi no i ...Jego. To o nim
chcialam napisac. Boze, naprawde nie wiem jakich slow uzyc abyscie mnie
zrozumieli. Wpadl mi w oko juz pierwszego dnia, ale nie planowalam niczego
bo wtedy jeszcze bylam z R. - moim poprzednim facetem. Jednak szybko
sie zaprzyjaznilismy, juz przy pierwszej rozmowie znalezlismy wspolny
jezyk. Minal tydzien i zakochalam sie do tego stopnia, ze zerwalam z R.
i teraz jestem a Nim. Wiem, pewnie myslicie, ze jestem niestala w uczuciach,
ze mam taki a nie inny charakter itd. ale przysiegam, ze nie potrafilam sie
temu
oprzec. Najdziwniejsze jest to, ze On nawet mnie nie podrywal, po prostu
- byl. Nie rozumiem jak to sie stalo, ale ciesze sie, ze zycie dalo mi taka
mozliwosc. No i to byl ten wstep ;) Musialam go przytoczyc zebyscie mieli
chociaz podstawowe pojecie o tym co mnie z nim laczy. Moj problem jest
bardzo trudny do sprecyzowania, latwo to napisac, ale boje sie, ze nie
zrozumiecie do konca moich obaw. W kazdym razie chodzi o to, ze smiertelnie
boje sie tego, ze On kiedys moze odejsc. Boje sie nawet mysli o tym, ze ja
kiedys moglabym go zostawic tak jak zostawilam R. Nie rozumiem co sie ze
mna dzieje, zawsze bylam pewna tego co robie i wszystko mocno trzymalam
w swoich dloniach. Teraz cale zycie ucieka mi gdzies miedzy palcami, boje
sie...
Kocham Go, i PANICZNIE sie boje... Jestesmy razem od 3tyg. a wydaje mi
sie, ze to juz cala wiecznosc ...chcialabym z nim byc juz na zawsze. Zadne
z nas nie powiedzialo jeszcze "kocham", ale nie mozemy sie bez siebie
obejsc.
Boze!!! NIE ROZUMIEM CO SIE DZIEJE!!! Martwie sie, ze zadne z nas
nie powie tego slowa i szybko sie to skonczy. NIECHCE TAK! Przepraszam,
ze wykrzykuje te literki jak mala dziewczynka, ktora placze bo chce zabawke,
ale ja tak wlasnie sie czuje - jak taka mala bezbronna sierotka, ktora nic
nie
moze zrobic z tym co bedzie w przyszlosci. Pisze i pisze... nie wiem czy
mnie
wogole rozumiecie, przed chwila myslalam by to wszystko skasowac i nie
wysylac na grupe, ja naprawde jestem roztrzesiona... tylko przy Nim jestem
spokojna... Pomozcie!!! prosze...

Kaja

1. Data: 2000-10-25 20:22:42

Temat: Re: Boje sie!!!
Od: Pawel Lipka <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> [...]
> ze wykrzykuje te literki jak mala dziewczynka, ktora placze bo chce zabawke

Faktycznie zachowujesz sie jak mala dziewczynka:)
Dziwne,ze od powiedzenia/(lub nie) slowa 'kocham' uzalezniasz losy
zwiazku.
Musisz byc bardzo niedojrzala. Boisz sie po 3 tygodniach,ze to sie
skonczy?
Po kolejnych 3 bedziesz sie martwila,ze wyskakuje bez Ciebie z kolegami
na piwo czy tragizowala,gdy z nieznanych powodow nie zadzwoni o
umowionej godzinie...a po nastepnych
trzech tygodniach bedziecie sie juz o to klocic.
Podejdz do tego z dystansem,bo inaczej wszystko sie popieprzy.
I ciesz sie jesli bedzie sie ukladac, nie czekajac na 'kocham cie'. To
slowo powiedziane
po paru tygodniach i tak nie ma zadnej wartosci.
Czas pokaze co z tego bedzie...jesli sie kochacie to i bez tych slow
powinnas o tym wiedziec. Zaufaj mi,ze lepiej jest zbyt wczesnie tego nie
mowic...

Pawel

1. Data: 2000-10-25 21:12:41

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaja <a...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
> Boze, naprawde nie wiem...

> Boze!!! NIE ROZUMIEM CO SIE DZIEJE!!!...

To chyba post do Boga ;))))))))))
Boze czytasz to? ;))))
--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-10-25 22:42:03

Temat: Odp: Boje sie!!!
Od: "Mariusz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaju!
Mam wrazenie ze masz niska samoocene. Powiedz czy staralas sie spojrzec z
dystansu na wasz zwiazek.. jesli tak to mozna nazwac? Czy to tylko
zauroczenie? Chwilowo nie mam czasu sie rozgadywac, ale polecam Ci jeden
fajny artykul w miesieczniku Jestem. Numer listopadowy, strona 66.
Pozdrawiam, Mariusz.

1. Data: 2000-10-25 22:47:02

Od: "Kaja" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pawel Lipka <p...@n...pl> napisal:

> [...]
> na piwo czy tragizowala,gdy z nieznanych powodow nie zadzwoni o
> umowionej godzinie...a po nastepnych trzech tygodniach bedziecie sie juz
Nie, nie chodzi o to, ja jestem wobec Niego bardzo tolerancyjna, naprawde.
Niczego mu nie zabraniam bo nie chce by sie czul jak na smyczy.

> Podejdz do tego z dystansem,bo inaczej wszystko sie popieprzy.
> I ciesz sie jesli bedzie sie ukladac, nie czekajac na 'kocham cie'. To
> slowo powiedziane po paru tygodniach i tak nie ma zadnej wartosci.
Ale trudno jest traktowac uczucie z dystansem, to nie zalezy przeciez
ode mnie, to ja jestem pod wplywem tego czegos. A slowo "kocham"
jest dla mnie bardzo wazne...

> Czas pokaze co z tego bedzie...jesli sie kochacie to i bez tych slow
> powinnas o tym wiedziec. Zaufaj mi,ze lepiej jest zbyt wczesnie tego nie
> mowic...
Niby dlaczego? Moze lepiej powiedziec wczesniej niz wtedy gdy bedzie
juz za pozno?

Dzieki!
Kalina.

1. Data: 2000-10-26 05:43:08

Od: "LeFF" <w...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kocham Go, i PANICZNIE sie boje... Jestesmy razem od 3tyg. a wydaje mi
> sie, ze to juz cala wiecznosc ...chcialabym z nim byc juz na zawsze.

Kaju, trzy tygodnie, to naprawde krotki czas i stad te emocje.
Poczekaj jakis czas, emocje same sie unormuja - wtedy odzyskasz
rozsadek i bedziesz mogla spokojnie spojrzec na sytuacje...
Teraz zamiast sie bac i martwic postaraj sie skupic na szczesciu,
jakie daje Ci przebywanie ze swoim "wybrancem" i chłoń to cala
soba - bez wzgledu na to co sie stanie w przyszlosci, to co
przezyjesz/odczujesz teraz bedzie na zawsze Twoje (tylko Twoje).
Postaraj sie z tego dobrowolnie nie zrezygnowac, nie stlumic strachem
a o przyszlosci pomysl za jakis czas, jak juz bedziesz w stanie o tym
myslec.
Trzy tygodnie to naprawde za malo, zeby sobie planowac zycie.
Wiem, ze teraz sobie myslisz - gowno prawda, ale zobaczysz
za jakis czas - pomyslisz tak samo :)

Pozdrawiam, zycze powodzenia i duzo szczescia...
vVojtek.

1. Data: 2000-10-26 07:09:08

Od: "Brian" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Strach to przyjaciel. Tak jak ból.
One pokazują, że coś nie jest w porządku.
Trzy tygodnie, to nawet za krótko, żeby uspokoiły się emocje.
PRAWDOPODOBNIE kiedyś on cię zostawi, albo ty jego. Statystycznie rzecz
biorąc, tak najczęściej się dzieje. I co ?
Otwierzasz ostrożnie oczy i ... świat nadal isnieje.
Nie chcę powiedzieć, żę twoje obawy są śmieszne i nieważne. Ja tez przez to
przechodziłem. Każdy z nas.
Strach jest ważny, najważnieszy dla ciebie, bo jest twój.

Jeżeli chodzi o to, że kogoś zobaczyłaś i coś się stało w tobie, to też się
czasem zdarza. Mnie się też zdarzyło. Zobaczyłem ją i coś się we mnie stało.
Po kilku dniach wylądopwaliśmy w łóżku, chociaż żadne z nas nie zachowywało
się tak w przeszłości. Jesteśmy ze sobą od 4 lat i jest super (chociaż
kochamy się właściwie rzadko). Nie ma reguły, że wszystko musi trwać. Czasem
człowiek kogoś pozna i już coś się staje.

No i jeszcze jedno: czlowiek boi się, bo ma niskie poczucie własnej wartości
(to nic złego). Szuka na zewnątrz potwierdzeń swojej wartości. Próbuje kogoś
do siebie przywiązać, bo tak na prawdę nie wierzy, że ktoś może chcieć z nim
być na dłużej i że jest wystarczająco atrakcyjny (pod różńymi względami),
żeby można było go kochać. I musi sobie na każdym kroku udowadniać, że jest
"fajny" - silny, mądry itp.
Z czasem zdarza się, że poczucie własnej wartości przechodzi bardziej do
wewnątrz. I nie trzeba tak panicznie szukać potwierdzeń. Tego ci życzę.

Znam dobrze to uczucie. Kiedyś było ze mną podobnie. Ciągle chciałem
słyszeć, że mnie kocha, bo wydawało mi się, że ustne zapewnienie jest dużo
warte. A może już dzisiaj mniekocha trochę mniej ? Dlaczego sama mi nie mówi
jaki jestem super.
Trochę mi przeszło i nie piszę tego po to, aby pokazać jaki jestem cool, ale
po to aby pokazać, że rozumiem.

Powodzenia.

--
Brian

b...@e...pl
#Life is the bitch and then you die#

1. Data: 2000-10-26 07:49:12

Od: "zuza" <z...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> warte. A może już dzisiaj mniekocha trochę mniej ? Dlaczego sama mi nie mówi

a mi niestety nie przeszło
jestem juz duza, a ciagle jak 15 lat temu potrzebuje rowniez slow
podobno mezczyzni sa wzrokowcami a kobiety sluchowcami
a to slynne " o czy myslisz kochanie ?" ktore tak irytuje facetow bierze sie wlasnie
z tego

oczywiscie powinno sie wiedziec bez slow i wtedy jest cudownie , ale slowa tez sa
potrzebne,
tylko tyle
z.

1. Data: 2000-10-26 08:10:48

Od: "Brian" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zuza <z...@p...wprost.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8t8nr0

> [...]
sie wlasnie z tego

> oczywiscie powinno sie wiedziec bez slow i wtedy jest cudownie , ale slowa

Mi też nie przeszło. Napisałem "trochę". Jest dużo lepiej i świat mi się nie
wali, jeśli widzę, ze cos nie gra. Nauczyłem się przeczekiwać trudne okresy
i nie umierać ze strachu z ich powodu.
Po prostu uwierzyłem, że jestem fajnym gościem. Ale też potrzebuję .......

1. Data: 2000-10-26 08:19:41

Od: Michal <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> [...]
> sie zaprzyjaznilismy, juz przy pierwszej rozmowie znalezlismy wspolny
> jezyk. Minal tydzien i zakochalam sie do tego stopnia, ze zerwalam z R.

Jak dziecko... Szkoda ze takie przypadki zdarzaja sie takze wsrod
doroslych ludzi. Nie zaslugujesz na zadnego faceta dopoki nie zaczniesz
rozumiec. Nie chce mi sie nawet wiecej pisac. Mnie jeszcze boli po takim
wydarzeniu, a minelo juz sporo czasu. Sadzilem, ze znam moja partnerke,
bylismy ze soba ponad 2 lata, a jednak... "Nie wierz nigdy kobiecie...'

:(

Verset

Wszelkie informacje
Misja Na Ziemi