Re: Bojka - morał ;)

Data: 2003-05-28 21:20:30
Temat: Re: Bojka - morał ;)
Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl>

h...@o...pl napisał(a):

> Autor: "uzus" <u...@N...gazeta.pl>

> kotu chodzi o naukę (chce się czegoś dowiedzieć o sobie) :o)
>
> morał:
> -------
> jeśli kot nie będzie szanował myszy,
> to się może bardzo zdziwić
> jeśli mysz
> okaże się wilkiem
> przebranym w mysią skórkę
>
> "błazen królewski"
> :-)
> ksRobak
>
> --
> Jacek Kaczmarski
> OBŁAWA

> [...]
Oparłeś metaforę o tak niebanalne skojarzenia,
że nawet dla chorej wyobraźni
ona sensu nie ma.

Brak prawdopodobieństwa nie mieści się w głowie.
Nigdy bym nie odczytała,
gbyby nie podpowiedź:
noc, kluczyk, światło, latarnia.
Stała na ulicy-nie była więc swoja,
czyli nie była własna.

Koniec. Kropka. Basta.

PS. I tak dobrze, jeszcze mogła być cudza.