Bojkotuję Facebook.

11. Data: 2016-11-27 12:39:02

Temat: Re: Bojkotuję Facebook.
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.11.2016 o 10:03, LeoTar pisze:
[...]
> Mózg ci się globku zlasował od tego "wytężonego myślenia" o tym jakby tu
> przywrócić stare, PO-wskie. Wyhamuj bo pleciesz w kółko te same androny.

Globka/Ikselę i Bóg wie kogo jeszcze obsługuje pewnie ten sam troll.
Dlatego te pacynki wiecznie gadają to samo.

12. Data: 2016-11-27 13:55:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM <t...@d...not.spam> wrote:
> W dniu 27.11.2016 o 10:03, LeoTar pisze:
> [...]
>>

> Globka/Ikselę i Bóg wie kogo jeszcze obsługuje pewnie ten sam troll.
> Dlatego te pacynki wiecznie gadają to samo.

Powtarzasz się.

--
XL

13. Data: 2016-11-27 15:33:25

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:
> W dniu 27.11.2016 o 10:03, LeoTar pisze:
> [...]

> Globka/Ikselę i Bóg wie kogo jeszcze obsługuje pewnie ten sam troll.
> Dlatego te pacynki wiecznie gadają to samo.

Nie rób jaj CookieM. Ikselka jest wszchstronniejsza i zdecydowanie
"świeższa" od globka.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

14. Data: 2016-11-27 17:22:07

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.11.2016 o 23:21, Ikselka pisze:
> J. w.

Ja od samego początku za Facebookiem nie przepadałem, najczęściej
odwiedzaną stroną przeze mnie jest www.google.pl, natomiast stronę
Facebooka oglądam raczej rzadko

15. Data: 2016-11-27 21:41:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Ja od samego początku za Facebookiem nie przepadałem, najczęściej
> odwiedzaną stroną przeze mnie jest www.google.pl, natomiast stronę
> Facebooka oglądam raczej rzadko

Ja tez, tylko chwilke mialam tam konto, ale tylu ludzi chcialo byc ze mna w
kontakcie, ktorych raz w zyciu widzialam, że od razu zlikwidowalam. Toz to
bezsens.

--
XL

16. Data: 2016-11-30 13:39:54

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik pinokio napisał:

> W rozruchach "Arabskiej Wiosny" dużą rolę odegrał Facebook
> http://www.slideshare.net/piotrwozniak395/arabska-wi
osna-rola-mediw-spoecznociowych
> - od strony 18

Tak, a skutki arabskiej wiosny ma rozwiązać UE przez rozdzielenie
imigrantów.

Skutkiem wiosny w Libii jest rozjeżdżanie ludzi autokarami.

Ale My im dobrze robili, teraz oni mają tam raj na ziemi.

17. Data: 2016-12-03 12:15:08

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale o co wam chodzi ja przeszdłem na FB i bardzo mnie cieszy że bandycką patologie,
co wzywa do nienawiści do innych boga ducha winnych ludzi się blokuje, tam nie może
już taki śmieć pluć z nienawiści na uchodzców i pierdoły zmyslać, ludzie mieli tego
dość, kulturalniej jest bez tej nienawistnej ochydy.

19. Data: 2016-12-03 13:59:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> [...]
> pierdoły zmyslać, ludzie mieli tego dość, kulturalniej jest bez tej nienawistnej

Ty masz konto na FB, bandycka patologio, co wzywasz do nienawiści do innych
boga ducha winnych ludzi? Ciebie tam się powinno zablokować, żeby nie mógł
już taki śmieć pluć z nienawiścią.
Tymczasem się blokuje ludzi talich jak Miriam Shaded, śmieciu. Bo FB to
bandycki portal.

--
XL

20. Data: 2016-12-03 14:04:54

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.12.2016 o 13:59, Ikselka pisze:
> [...]
> już taki śmieć pluć z nienawiścią.
> Tymczasem się blokuje ludzi talich jak Miriam Shaded, śmieciu. Bo FB to

Przypomnę że FB miał duży udział w tzw "Arabskiej wiośnie"

Nie kupię biletu od Jandy...
"Tango" Mrożka
Janda do Niemca po ratunek.
Kto zlecił zamach w Smoleńsku.