Boki zrywać po sobocie ?

1. Data: 2018-06-25 23:09:50

Temat: Boki zrywać po sobocie ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sobota. Proszona impreza pięćdziesiątkowa. Kupa luda. Fajnie, bi każdy z
gości zamawia sobie, co lubi. W związku z powyższym kelnerzy na wysokich
obrotach. Wiadomo.
,,Co pani zamawia"? - pyta kelner.
,,Krewetki i lampkę rieslinga poproszę" - odpowiadam,
,,PICIE PÓŹNIEJ pani zamówi!" - zarządza kelner.
LOL

Czy muszę opisywać, co (z mojej strony) nastąpiło dalej?
??

Moja noga nigdy więcej tam nie postanie.
--
XL

2. Data: 2018-06-26 10:52:16

Temat: Re: Boki zrywać po sobocie ?
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy muszę opisywać, co (z mojej strony) nastąpiło dalej?
> ??
>
> Moja noga nigdy więcej tam nie postanie.

Jesteś nienormalna.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2018-06-26 15:39:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

> Jesteś nienormalna.

Czemu mnie nie dziwi, że nie widzisz niczego złego w postępowaniu i
kwalifikacjach kelnera :->

--
XL

4. Data: 2018-06-26 17:37:13

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-26 o 15:39, XL pisze:

> Czemu mnie nie dziwi, że nie widzisz niczego złego w postępowaniu i
> kwalifikacjach kelnera :->

W barach mlecznych nie było kelnerów...
pozdr
Stefan

5. Data: 2018-06-26 18:01:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> W barach mlecznych nie było kelnerów...

A tam, gdzie byli, to rządzili konsumentem. I donosili na niego, jeśli miał
wyuzdane życzenia - np. wino DO posiłku. PICIE NALEŻY SIĘ LUDOWI PO
POSIŁKU!
LOL

--
XL

6. Data: 2018-06-26 18:24:50

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-26 o 18:01, XL pisze:

> A tam, gdzie byli, to rządzili konsumentem. I donosili na niego, jeśli miał
> wyuzdane życzenia - np. wino DO posiłku. PICIE NALEŻY SIĘ LUDOWI PO
> POSIŁKU!
> LOL

Ja pamiętam obowiązkową zakąskę do piwa czyli nieśmiertelna (no, do
czasu, jak ktoś się nie w.urwił i nie zgasił peta albo podziabał co
spotykało się z dezaprobatą kelnera) połówka jajeczka z musztardowym
kleksem i wykałaczką z zapałki :)
Piwo TYLKO z konsumpcją!!!!!
Co prawda, w mojej ulubionej knajpeczce w Paryżu (niestety Mr. Pierre
przeniósł się do niebiańskiej kuchni i knajpka padła) zamawiało się
TYLKO danie, Pierre wiedział najlepiej jakie wino podać :)
U Barona nie ma tego problemu - tam głównie jest wino :)

pozdr
Stefan

7. Data: 2018-06-27 01:26:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> [...]
> TYLKO danie, Pierre wiedział najlepiej jakie wino podać :)
> U Barona nie ma tego problemu - tam głównie jest wino :)

https://youtu.be/ozo2yeBI0xE

:-))

--
XL

8. Data: 2018-06-29 09:12:32

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-25 o 23:09, XL pisze:
> [...]
>
> Czy muszę opisywać, co (z mojej strony) nastąpiło dalej?
> ??
>
> Moja noga nigdy więcej tam nie postanie.

No, mogłabyś choć w skrócie, zbluzgałaś porządnie dziada?

9. Data: 2018-06-29 10:05:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> No, mogłabyś choć w skrócie, zbluzgałaś porządnie dziada?

Nie robię awantur. Nie mam tego zwyczaju. Pouczyłam kelnera (wystarczająco
głośno i ,,tym swoim tonem" jak mawia MŚK), że nie przyszłam tu na ,,picie",
a on, jako zatrudniony tu kelner, powinien wiedzieć, że wino podaje się
także DO posiłku i stanowi ono wtedy nierozłączną z nim całość.

--
XL

10. Data: 2018-06-29 15:55:10

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-26 o 17:37, stefan pisze:

> W barach mlecznych nie było kelnerów...
> pozdr
> Stefan

Tak to jest, kiedy hołota urządza imprezę w kuchni.
Bo rozumiem, że nie jest to tradycyjne zasrywanie grupy, prawda?
--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Mój przysmak nad przysmaki :-)