Bol jamy ustnej

1. Data: 2002-08-07 16:53:16

Temat: Re: Bol jamy ustnej
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

| To jest aft.

jak cos to afta

pzdr Tichy

2. Data: 2002-08-08 13:33:03

Temat: Bol jamy ustnej
Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o porade. Dopadlo mnie cos w jamie
ustnej. Moze miales cos takiego juz kiedys,
bo zdarzylo sie juz ze dwa razy ze nie umialem myc zebow
przez 2 tygodnie z powodu bolu przy dotyku szczoteczka.

Teraz jednak boli mnie w 3 miejscach. Za dolna warga
(tu mam zdjecie http://klasyk99.republika.pl/choroba.htm),
za policzkiem i w okolicach zeba siodemki. Wszystko to
wyglada tak samo jak to za dolna warga na zdjeciu.

Co to jest? Bakteryjne, grzybicze. Czym sie leczyc?

3. Data: 2002-08-08 14:42:27

Od: Digit <d...@p...no.spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Klasyk <k...@f...onet.pl> wrote in

> [...]
> wyglada tak samo jak to za dolna warga na zdjeciu.
>
> Co to jest? Bakteryjne, grzybicze. Czym sie leczyc?

Sadzac ze zdjecia wyglada to na afte, ale moze jakis lekarz sie
wypowie

Pozdrawiam
Darek

4. Data: 2002-08-08 15:07:40

Od: "Wlodek Makowski" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Digit wrote:
> Sadzac ze zdjecia wyglada to na afte, ale moze jakis
lekarz sie
> wypowie
>
> Pozdrawiam
> Darek

To jest aft.
Afty powstaja w wyniku obnizenia odpornosci. Mozna kupic
aftin, vagothyl, albo wziac szczepionke na odpornosc. Sam
mialem takich mnostwo niegdys. Takimi rzeczami zajmuje sie
spec chorob jamy ustnej - np. w klinikach dentystycznych
tacy siedza. Idz do niego - im szybciej, tym mnie
uciazliwego cierpienia przed Toba.

Pozdro
wlodek

5. Data: 2002-08-08 23:10:51

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozpoznanie jak wyzej. Afta.
Zeby mniej bolalo czesto smaruj ja zelem stomatologicznym Sachol (do
kupienia w aptece za kilka zl). Zel moze nie jest najprzyjemniejszy w smaq,
ale da sie wytrzymac. Poza tym pomaga nie tylko przy aftach.
No...to biegiem do apteki :).
--
sheba 19

6. Data: 2002-08-09 11:13:37

Od: Digit <d...@p...no.spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sheba" <s...@o...pl> wrote in news:aiutnl$h36$1@news2.tpi.pl:

> Rozpoznanie jak wyzej. Afta.
> Zeby mniej bolalo czesto smaruj ja zelem stomatologicznym Sachol

Z wlasnego doswiadczenia
mnie pomagal solcoseryl (masc przylegajaca)

a dermatolog kiedys polecil mi masc dexadent (ale zdaje sie teraz na
recepte)

Pozdrawiam
Darek

szmery w plucach
operacja zatok - robic czy nie?
Kupię "Pacjenci" Thorwalda
Rytm zatokowy z niemiarowoscia oddechowa - pomozcie !!!
co to jest?