Ból kości ogonowej...poradzcie

1. Data: 2005-03-16 19:13:13

Temat: Ból kości ogonowej...poradzcie
Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu boli mnie kość ogonowa(nie w skutek urazu) powiedzcie
czym to moze być spowodoawane i co można zrobić w celu złagodzenia tego
bólu. Rano jest jeszcze jako tako.Ból nasila sie, a wieczorem boli juz
całkiem nieżle. Co to może być...poradzcie prosze...
Kasia

2. Data: 2005-03-16 21:43:16

Temat: Re: Ból kości ogonowej...poradzcie
Od: "klonik" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

a może ogon ci wyrasta, jak ogon to i może rogi

3. Data: 2005-03-17 07:35:41

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

klonik napisał(a):
> a może ogon ci wyrasta, jak ogon to i może rogi

ha ha ha może jeszcze coś ciekawego powiedziec?
Kasia

4. Data: 2005-03-17 12:33:21

Od: "Joanna Pieńkowska" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytaj sobie zawartość tego linku może to o to chodzi:

http://groups.google.pl/groups?q=ko%C5%9B%C4%87+ogon
owa+ropie%C5%84&hl=pl&lr=&selm=c9rtse%24rj0%241%40ne
ws.onet.pl&rnum=1

Pozdrawiam Joanna Pieńkowska

5. Data: 2005-03-18 22:14:45

Od: Grzegorz Janczyk <gjanczyk@_NOSPAM_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KASIA wrote:

> [...]
> bólu. Rano jest jeszcze jako tako.Ból nasila sie, a wieczorem boli juz
> całkiem nieżle. Co to może być...poradzcie prosze...

Moja dziewczyna ma cos bardzo podobnego. Meczy sie z tym juz od okolo 4
miesiecy. Calosc zmierza w kierunku operacyjnego usuniecia koncowki
kosci ogonowej... ale to wszystko niestety trwa koszmarnie dlugo i
powoduje cierpienia. Obecnie dla poprawy samopoczucia do siedzenia
stosuje poduszke z dziura. Jutro jade po taka jak mi poradzili
grupowicze: wypelniona luska gryczana. Farmakologia na bol pomaga tylko
doraznie wiec na dluzsza mete jest bez sensu. Dodam tylko ze lekarze
stwierdzili ze gdyby przed laty, bezposrednio po urazie kosc ogonowa
zostala nastawiona a nie pozostawiona sama sobie dzis nie bylo by problemu.

Pozdrawiam i zycze zdrowia
Grzesiek

6. Data: 2005-03-18 22:59:55

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stwierdzili ze gdyby przed laty, bezposrednio po urazie kosc ogonowa
> zostala nastawiona a nie pozostawiona sama sobie dzis nie bylo by problemu.

A czy na pewno nie mozna tego i teraz nastawic? Znam przypadki, w których zabieg
taki wykonywano po kilku latach nawet!!
Pozdr. <dino>

> Pozdrawiam i zycze zdrowia
>   Grzesiek