Bol pod prawym zebrem

1. Data: 2012-10-23 09:47:24

Temat: Bol pod prawym zebrem
Od: Torbut <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od okolo pol roku boli mnie pod prawym zebrem. Bol podczas siedzeniaia
promeniuje do prawego uda. Po zjedzeniu boli bardziej. Podczas
skretosklonow boli w kierunku nerek. Usg prawidlowe, batania krwi,
watroba, nerki wszystko ok. Macie jakis pomysl bo widze, ze lakarz
rozklada powoli rece.

2. Data: 2012-10-24 00:30:50

Temat: Re: Bol pod prawym zebrem
Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-23 11:47, Torbut pisze:
> [...]
> skretosklonow boli w kierunku nerek. Usg prawidlowe, batania krwi,
> watroba, nerki wszystko ok. Macie jakis pomysl bo widze, ze lakarz

Może to kolka jelitowa? Miałam kiedyś coś podobnego.

--
animka

3. Data: 2012-10-24 18:26:03

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Może to kolka jelitowa? Miałam kiedyś coś podobnego.

Kolka jelitowa nie boli uparcie w jednym miejscu.
Dodatkowo nie zgadzają się te skrętoskłony.
Ja bym go wysłała do medyka.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

4. Data: 2012-10-25 23:22:19

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Torbut" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> skretosklonow boli w kierunku nerek. Usg prawidlowe, batania krwi,
> watroba, nerki wszystko ok. Macie jakis pomysl bo widze, ze lakarz

A pecherzyk zolciowy?
Kamyczki moze?

5. Data: 2012-10-26 19:18:39

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Oct 2012 01:22:19 +0200, Veronika napisał(a):

> Użytkownik "Torbut" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> A pecherzyk zolciowy?
> Kamyczki moze?

Podobno USG w normie. Ale tu wszystko zależy od tego, jakiej klasy
specjalista je wykonywał i na jakim sprzęcie...

Pozdrawiam,
M.

6. Data: 2012-11-11 08:47:00

Od: Josef <j...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 Oct 2012 20:26:03 +0200, Stokrotka wrote:

> Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Kolka jelitowa nie boli uparcie w jednym miejscu.
> Dodatkowo nie zgadzają się te skrętoskłony.
> Ja bym go wysłała do medyka.

Zrób sobie test na jaja pasożytów. Może masz lamblie?

Pozdr.

Waldek

7. Data: 2012-11-11 08:55:53

Od: Josef <j...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Kolka jelitowa nie boli uparcie w jednym miejscu.
> Dodatkowo nie zgadzają się te skrętoskłony.

Z drugiej strony może masz kłopoty z kręgosłupem, z których
wynikają kłopoty z tzw. splotem lędźwiowym? Bo jeżeli Cię
boli w prawym podbrzuszu, to możesz mieć kłopoty z nerwem
biodrowo-podbrzusznym, a z kolei udo jest unerwione
przez dwa nerwy też pochodzące z tego splotu: nerw udowy i
nerw skórny uda boczny. Wszystkie te nerwy wychodzą ze splotu
lędźwiowego. Do tego nie
pasowałoby jednakże nasilanie się dolegliwości po posiłku. Tak, że
najpierw może wyklucz lamblie?

8. Data: 2012-11-11 18:33:56

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi to najbardziej pasuje na kamyczek, ale ze względu na płeć, nawet jeśli
nie duży powinien iść do medyka.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

rozrusznik serca
Zaciskanie się gardła
Suplementy diety na wzrok