Zaciskanie się gardła

1. Data: 2012-10-17 15:57:57

Temat: Zaciskanie się gardła
Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mogę spać na plecach, bo gdy usiłuję to nie mogę oddychać, gardło czy
krtań zaciska się przy wydechu, im mocniej wydycham tym mocniej zaciska. Czy
ktoś się spotkał z czymś takim, od czego to, od nadwagi?

2. Data: 2012-10-17 21:18:00

Temat: Re: Zaciskanie się gardła
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-17 17:57, Borneq pisze:

> Nie mogę spać na plecach, bo gdy usiłuję to nie mogę oddychać, gardło
> czy krtań zaciska się przy wydechu, im mocniej wydycham tym mocniej
> zaciska. Czy ktoś się spotkał z czymś takim, od czego to, od nadwagi?

Może to będzie jakiś trop?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zesp%C3%B3%C5%82_bezdec
hu_%C5%9Br%C3%B3dsennego

3. Data: 2012-10-17 22:27:16

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 października 2012 17:57:34 UTC+2 użytkownik Borneq napisał:
> Nie mogę spać na plecach, bo gdy usiłuję to nie mogę oddychać, gardło czy
> krtań zaciska się przy wydechu, im mocniej wydycham tym mocniej zaciska. Czy
> ktoś się spotkał z czymś takim, od czego to, od nadwagi?

Mogą być różne przyczyny. To co Ci napisała Aicha, może być zaburzenie tarczycy,
jak i zwykła nerwica.
Bez lekarza tego nie rozwikłasz.

--
Pozdrawiam :)
JM

Suplementy diety na wzrok
Jakie badania krwi ?
ciśnienie krwi
Fizjoterapia - laser, magnetronic, ultradźwięki - ile sesji powinno się odbyć
Wyniki badania nasienia