Bóle brzucha spowodowane stresem

41. Data: 2014-02-18 19:21:39

Temat: Re: Bóle brzucha spowodowane stresem
Od: Jan Drawski <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to jest grupa dla umysłowo chorych?

Twoja sytuacja nie upoważnia cię do obrażania innych.
Tym bardziej, że nie napisałaś od razu o co chodzi.

Postaram się więcej nie odpisywać na twoje posty
i proszę cię abyś nie odpisywała na moje.

Jan Drawski

42. Data: 2014-02-18 19:23:01

Od: Sonn <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-16 14:41, Stokrotka pisze:

> Interesuje cię, jak długo musisz mnie jeszcze psześladować , by mnie
> pozbawić emerytury?

Ty nie będziesz mieć emerytury tylko zasiłek socjalny. Kogoś tak durnego
jak ty mogą co najwyżej zatrudnić w gminie do prac interwencyjnych.
Żaden rozsądny i trzeźwo myślący przedsiębiorca nie zatrudni kogoś tak
durnego i odpornego na rozum jak ty

--
Sonn

43. Data: 2014-02-18 23:53:31

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-18 19:23, Sonn pisze:

> [...]
> jak ty mogą co najwyżej zatrudnić w gminie do prac interwencyjnych.
> Żaden rozsądny i trzeźwo myślący przedsiębiorca nie zatrudni kogoś tak
A skąd wiesz, czy przedsiębiorcy (z teczek szczególnie i powiązań) nie
sa durniejszymi pałami i na dodatek chamami, bo maja szmal, który
zarabiaja dla niego polscy "murzyni".
Kościół wypasiony, Solidarność wypasiona, Wałęsa wypasiony, Rząd
wypasiony, posłowie wypasieni, lekarze wypasieni itd. itd. Wszystko za
nasze pieniądze.

--
animka

44. Data: 2014-02-20 05:44:56

Od: "Barbara" <B...@D...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoja sytuacja nie upoważnia cię do obrażania innych.
> Tym bardziej, że nie napisałaś od razu o co chodzi.

A sytuacja gdy ktoś pisze, że ma problemy w związku
ze stresem, nawet gdy nie wiadomo co jest powodem
tego stresu, nie upoważnia do drwin i głupich uwag,
Twoich i Stokrotki.
Nie powinno się drwić z czyichś problemów na żadnej
grupie, a na grupie dotyczącej medycyny w szczególności.
Moja odpowiedź była reakcją, nie zaczepką.
Zacznij wprowadzać swoje zalecenia od siebie.

Barbara

45. Data: 2014-02-20 10:23:45

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>...nie upoważnia do drwin i głupich uwag,
> Twoich i Stokrotki.

Wypraszam sobie: gdzie ja sobie z Ciebie drwiłam?

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3c

46. Data: 2014-02-22 18:25:56

Od: Sonn <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-18 23:53, animka pisze:

> [...]
> Kościół wypasiony, Solidarność wypasiona, Wałęsa wypasiony, Rząd
> wypasiony, posłowie wypasieni, lekarze wypasieni itd. itd. Wszystko za

I tylko Stokrotka zawsze będzie idiotką

--
Sonn

Aparat słuchowy
160 KK...
160 KK...
160 kk
Re: Prośba o bardzo niezyczliwą ocenę/krytykę mojego pisma