Bóle stawowe w okolicy skroniowo-żuchwowej-pomocy

1. Data: 2007-04-30 19:54:17

Temat: Bóle stawowe w okolicy skroniowo-żuchwowej-pomocy
Od: "LL" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pisałem jakis czas temu ze przewoło mi ucho i szczekę i odeczuwam ból uszu
itd-otóż ból uszu przeszedł ale nadal mam ból w okolicy "zawiasu żuchwy" tuz
obok ucha- czy ktos wie czym moze to byc spowodowane tzn. myslalem ze mnie
przewiało nasmarowałem wick wapo rub, amolem, kamforą ale nic nie
przechodzi - mysle ze jesli byłoby to przewianie to juz by mineło a to 7 dni
i nic.Nie boli przy gryzieniu mowie odczuwam poprostu dyskomfort i ból tylko
przy niektórych ruchach szczeki-ale boli okropnie.Czy ma ktos cos do
podpowiedzenia w tym temacie -dodam ze jestem w anglii wiec najlepsze byłyby
metody domowe.dzieki i pozdrwam
LL

2. Data: 2007-04-30 20:19:42

Od: "ARKÓDIÓSZ" <sóppórt@xn--dpa-gna.pl> szukaj wiadomości tego autora

LL pisze:

> [...]
>niektórych ruchach szczeki-ale boli okropnie.Czy ma ktos cos do
>podpowiedzenia w tym temacie -dodam ze jestem w anglii wiec najlepsze

Ja mam coś w tej kfestii do potpowiedzenia. Otósz myśle rze za szeroko
otfierasz szczenke jak tatólo wkłada ci w ósta penisa. Powinieneś
pierdolnonć kilka warek stronk dla rozlóźnienia mienśni zanim znuw dojdzie
do zblizenia

3. Data: 2007-04-30 20:43:59

Od: ARKÓDIÓSZ <sóppórt@dópa.pl> szukaj wiadomości tego autora

ARKÓDIÓSZ pisze:

> [...]
> otfierasz szczenke jak tatólo wkłada ci w ósta penisa. Powinieneś
> pierdolnonć kilka warek stronk dla rozlóźnienia mienśni zanim znuw dojdzie

wypierdalaj trolu

4. Data: 2007-04-30 21:28:43

Od: "LL" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> otfierasz szczenke jak tatólo wkłada ci w ósta penisa. Powinieneś
> pierdolnonć kilka warek stronk dla rozlóźnienia mienśni zanim znuw dojdzie

Jesteś załosny

5. Data: 2007-05-01 06:44:33

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

LL wrote:

> Jesteś załosny

dziecko neostrady albo pokolenie gg :(

6. Data: 2007-05-11 00:30:12

Od: m...@h...com (ddx) szukaj wiadomości tego autora

czesc:
mam nadzieje ze sie nie zraziles wczesniejsza odpowiedzia.
mieszkam w stanach i wiem jak jest.
koncze medycyne tutaj i to co opisujesz to wyglada jak zwykly TMJ, napisz
na moj e-mail sprobuje ci pomoc
majka
m...@h...com

--