Re: Boska Ikselka

From: Relpp <n...@m...px>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Boska Ikselka
Date: Mon, 8 Sep 2008 07:51:21 +0000 (UTC)

Dnia 07.09.2008 Ikselka <i...@g...pl> napisał/a:

> I to jest własnie to, o co mi chodzi, żebyś sobie uświadomił.

A skąd Ci przyszło do głowy że ja jestem tego nieświadomy? Jakąś dziwną
miarką mnie mierzysz. Może to ten samozachwyt każe patrzeć na ludzi z
takiej wysokości.

> Nie mam ambicji Cię przekonywac o niczym, a to, że piszę, jaka jestm, jest
> przeznaczone tylko i wyłącznie dlatych, których nie dziwię, bo sami znają
> takie osoby.

Ja znam różnych ludzi, którzy uważają się za zajebistych. Czasem mają
rację, pod niektórymi względami się mylą. Ale żaden z nich nie prawi o
tym w kółko i na okrągło na grupach dyskusyjnych. Tak, to mnie dziwi.

> Nie jestem jedynym egzemplarzem na świecie - całe moje
> towrazystwo jest podobne. twoja strata, że nie masz takiego.

Napisałem wyraźnie co mnie w Tobie odpycha, mimo wszystko twierdzisz że
brak jeszcze większej ilości tego jest moją stratą. Szczerze wątpię.

> Życie zyskuje
> zupełnie inny wymiar. Świat jest do przyjęcia, jaki jest, człowiek się
> zupełnie nie buntuje, nawet śmierć staje się zwykła koleją rzeczy, a nie
> karą czy groźbą...

Dla mnie świat jest całkowicie do przyjęcia, co więcej, jest idealny.
Śmierć jest po prostu naturalna itd itd.

> te cechy to wytwór Twojje wyobraźni i efekt złego nastawienia z gruntu.

Sam się tak na złość Tobie nie nastawiłem.

> także niezrozumienia i traktowania mojego samouwielbienia tak, jak robi to
> Michał - jako samochwalstwa. To nie to, człowieku, to zupełnie nie to: to
> wolność umysłu, naprawdę. A w każdym razie prawie :-)

Myślę że:
"Pomyliłaś niebo z gwiazdami odbitymi nocą na powierzchni stawu."

> A co, jeśli mam/y? To coś zmienia?
>:-)

Daje większe prawdopodobieństwo posiadania wiedzy o zachowaniach
społecznych małp wymagającej więcej niż poświęcenie godziny czasu na
przejrzenie artykułów w internecie.
--
Relpp