Re: Boska Ikselka

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Boska Ikselka
Date: Mon, 8 Sep 2008 12:11:53 +0200

Dnia Sun, 7 Sep 2008 16:18:11 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Cbnet-Mysle,ze lekcewazenie samego siebie,dlatego ze inni mnie
> lekcewaza.Jest tchórzostwem.Dlaczego wiedzac o klamstwach,nie mialbym
> jej podziwiac za odwage.Poza tym wymagasz prawdy i to jest troche
> dziecinne,gdyz wszyscy klamia i to jest jedyna prawda o zyciu.Przeciez
> doskonale o tym wiesz.

Jeśli do tego dodam, że nie kłamię, to byłoby dla cbneta ponad siły i nie
do zniesienia.
A jeśli do tego dodam, że nie kłamię NIGDY - to stanie się dla niego być
może aż powodem do samobójstwa?
Wiec dodaję jedno i drugie - przy czym cebek mnie nie interesuje, a czy Ty
jesteś w stanie mi uwierzyć?
Nauczyłam sie nie kłamać i okazało się to proste, tak proste, że nie mogę
wyjść z podziwu do dziś, jak bardzo.
Fakt, czasem jest ciężko. Ale czysto. I nigdy nie musze sobie przypominać,
co komu powiedziałam na dany temat, wystarczy, że przypomnę sobie, jak było
faktycznie i wiem. To wspaniałe uczucie i wielki komfort życia. nauczyłam
się tego od jednej osoby.
:-)

--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby