Re: Boska Ikselka

Data: 2008-09-08 10:23:23
Temat: Re: Boska Ikselka
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

Ależ ja jestem pewien, że zwyczajnie kłamiesz na swój temat.

Pamiętam pierwszy raz jak ponad wszelką wątpliwość to zauważyłem.
Nawet zwracałem wkrótce potem uwagę na to Ewce, ale ona chyba
w ogóle nie skumała o co chodzi.

Od dawna nie czytam twoich wywodów i auto-peanów, ale to że są
zauważalnie wewnętrznie sprzeczne i niespójne [także - wyraźnie
- w zderzeniu z twoimi reakcjami] to dla mnie jest pewne i niepodważalne
w 100%-ch.

No niestety. :)

BTW nie dziwię się ludziom, którzy cię za to kłamanie na swój temat
krytykują, pomimo, że mnie się nie chce tracić na cos takiego czasu.
W tym sensie musisz być dla nich chyba ważniejsza niż dla mnie. ;)
Jak dla mnie kłamcy i ich kłamstwa są żałośni i nie warci mojej uwagi
wcale.

--
CB