Re: Boska Ikselka

Data: 2008-09-10 14:27:14
Temat: Re: Boska Ikselka
Od: Hanka <c...@g...com>

On 10 Wrz, 12:39, "ostryga" <z...@v...pl> wrote:
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w
wiadomościnews:d1372351-8a3a-4aee-996c-3c3c3f4effd1@
t54g2000hsg.googlegroups.com...

> [...]
> doswiadczylismy zlego zanim zostalismy/zostaniemy rodzicami.
> Mam wrazenie, ze latwiej _pozbyć się_ tego, czego doswiadczylismy, a nie
> powinnismy,
> niż _nabyć_  coś, czego nie otrzymaliśmy, z co powinnismy otrzymac jako
> dzieci.
> I byc moze to sie tez przeklada na przekazywanie/nieprzekazywanie pewnych
> wzorcow wlasnym dzieciom.
> Tak to wyglada z mojej perspektywy. :)

> Przez długie, trudne, jakże jednak ciekawe i wzbogacajace lata?

> Jeszcze raz gratulacje. Odbieram twoje wypowiedzi w tej mierze jako pełne

Gdyby nie te dlugie, trudne, minione lata, dzisiaj zapewne nie bylabym
tym, kim jestem, to oczywiste.

Nie wiem, czy zasluzylam na gratulacje.
Wszak dzielo przemiany trwa, a zakonczone zostanie dopiero w ostatniej
sekundzie mojego zycia :)

Czy duma?
Pewnie tak.
Moglam przeciez nie robic nic.
To, co otrzymalam na wyjsciu, powielac, podawac dalej, zaszczepic
swoim dzieciom, jednym slowem: pojsc po najmniejszej linii oporu.
Hodowac kolejne pokolenie sfrustrowanych ponurakow, nieumiejacych
sluchac, rozmawiac, usmiechac sie, majacych za nic innych ludzi, a
czasem i siebie.

Kazdy z nas ma mozliwosc wyboru.
Zawsze.

Moje wybory nie byly latwe, i kosztowaly, a nawet dalej kosztuja,
sporo.
Jednak, mimo iz tabelka tak zwanych strat jest dluga i tresciwa, zyski
przewyzszaja to wielokrotnie.
I, co istotne, korzysciami moge smialo podzielic sie z kazdym, sama
nic na tym nie tracac, a wrecz przeciwnie, zawsze zyskujac.

Takie, moje osobiste, perpetuum mobile :)

Piekne dzieki za obecnosc i za ciekawe rozmowy.
Pozdrawiam serdecznie.

:)