Boska Ikselka

121. Data: 2008-09-08 13:53:48

Temat: Re: Boska Ikselka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Sep 2008 10:45:41 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> [...]
> polsce. Ale parafrazując Ciebie, jego kompleksy jego problem.

> Całkowicie się mylisz. Polska mi dała praktycznie wszystko co w tej
> chwili mam. Uwielbiam moje rodzinne miasto itd itd.

> Wiesz, jak czytam Ty masz męża, dzieci. Ogólnie jesteś ustatkowana. Mnie
> strasznie wiele rzeczy w jednym miejscu nie trzyma. Chętnie patrzę jak
> sobie ludzie żyją i jakie mają podejście do otaczającego ich świata w
> innych miejscach. Swoją przyszłość raczej widzę w ojczystym kraju, ale
> nie zarzekam się aż tak jak Ty. Zobaczę co przyszłość przyniesie.

Ja po prostu nie umiem żyć wśród obcych.
--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

122. Data: 2008-09-08 14:02:48

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.09.2008 Ikselka <i...@g...pl> napisał/a:

> Ja po prostu nie umiem żyć wśród obcych.

Ciężko jest nie cenić ludzi znanych od lat, z którymi przez ten czas się
zżyło. Mimo to dobrze również zobaczyć coś nowego. Przynajmniej ja mam w
sobie tę ciekawość.
--
Relpp

123. Data: 2008-09-08 14:04:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Relpp-nie wiadomo czy Ikselka mówi o osobowosci ,czy o swiadomosci
klamania,bo mozna sobie nie klamac,a innych w np.w zagrozeniu
owszem.Nawet jesli ma z tym problem.To ty masz problem ze drazni cie w
innych to co sam w sobie nosisz.Wyznajac uwolnlbys sie od problemu,a
nie gryzl nieslusznie innych.Pozatym ten komplex pochodzi ze
zbiorowosci.

124. Data: 2008-09-08 14:05:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Sep 2008 12:50:01 +0200, Vilar napisał(a):

> Oj już przestań.
> Nudne się to robi.
>
> M.

Kiedy się ma same zalety. Kto ma? - ja??? Dlaczego odbierasz znów
kierunkowo?
:-)
Kiedy się tak kręci nosem na wszystko, co się pisze, to jest dopiero nudne.

125. Data: 2008-09-08 14:05:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Sep 2008 11:05:43 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> Może jednak Ty byś sobie uświadomiła że mnie nie znasz? Nie żyłem w
> żadnym upodleniu.

Może jesteś za młody - wobec tego Twoi bliscy żyli.

126. Data: 2008-09-08 14:06:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Sep 2008 11:23:09 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> E-e. Pewnie i tak może być. Możesz sobie machnąć pranie mózgu żeby tak
> samo reagować na Ikselkę jak na jugurt turskawkowy. Tylko po co sobie
> robić taką krzywdę?

No właśnie - po co, kiedy ja jestem "smaczniejsza", nie?
:-)

127. Data: 2008-09-08 14:13:42

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.09.2008 glob <r...@g...com> napisał/a:

> [...]
> klamania,bo mozna sobie nie klamac,a innych w np.w zagrozeniu
> owszem.Nawet jesli ma z tym problem.To ty masz problem ze drazni cie w

O! Mam kolejny problem. Tylko mam wrażenie że Ci się osoby pomyliły. Ja
nie twierdzę że jestem idealny, ludzie nie są idealni, nie w kontekście
w którym piszę. Ja się akceptuję takim jakim jestem (i tu zmienaijąc
perspektywę mógłbym powiedzieć że w pewnym sensie jestem idealny, tak
jak idealny jest świat), jeśli coś mi się we mnie nie podoba pracuję nad
tą cechą. To wszystko. Tak po prostu.

> Wyznajac uwolnlbys sie od problemu,a
> nie gryzl nieslusznie innych.Pozatym ten komplex pochodzi ze
> zbiorowosci.

Uf! Całe szczęście że tym razem to już nie jest winą moich słowiańskich
korzeni.
--
Relpp

128. Data: 2008-09-08 14:15:39

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Wrz, 13:13, Relpp <n...@m...px> wrote:

> Tak, pozwalam żeby moje reakcje na innych zależały też od nich samych.
> Całkiem mi z tym dobrze, to dziwne?

Nie, nie dziwne.
To Twoje emocje i Ty nimi zarzadzasz.
A ja moge sie tylko przygladac, moge tez grzecznie skomentowac.
Co wlasnie dzisiaj uczynilam.

:)

129. Data: 2008-09-08 14:16:45

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie - po co, kiedy ja jestem "smaczniejsza", nie?
>:-)

A mówimy o jogurcie z dużymi kawałkami owoców?

Zresztą co mi się tu przymilasz! Walczmy! ;)
--
Relpp

130. Data: 2008-09-08 14:20:04

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Wrz, 10:59, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w
wiadomościnews:0e866f98-11c8-4167-8a6e-40553790a947@
d1g2000hsg.googlegroups.com...

> Nie.
> Nie.
> Nie.
>
> Nie jest tak.

A jak jest?

I nie dlatego, ze wylamujesz sie dla zasady.
Z pelnym uzasadnieniem prosze.

paradygmat i projekcje
wolność umysłu
Do XL
OGLOSZENIE
już wkrótce będziemy pluć na leo beenahakkera