Boska Ikselka

441. Data: 2008-09-10 19:09:11

Temat: Re: Boska Ikselka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Sep 2008 11:06:48 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Ikselka-cytat-Ja,Ja,Ja,Ja.I ujrzalem siebie w opozycji najostrzejszej
> ze wszystkimi tendencjami powojennymi,które wyklely Ja.To Ja zostalo
> ekskomunikowane przez Kosciól,jako niemoralne,przez nauke,jako
> sprzeczne z obiektywizmem,przez Marksizm,przez wszystkie prady
> epoki,domagajace sie od czlowieka,by wzgardzil tym swoim
> egoistycznym,egocentrycznym,przestarzalym,antysocjal
nym Ja.Zewszad
> rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o sobie,zyj
> innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak Anteusz
> ziemi dotykajacy!Grunt odnalazlem pod nogami.Utwierdzic sie w tym Ja
> wbrew wszystkiemu,z maximum bezczelnosci.

Dzięki, świetne! - wzięłabym sobie to jako sygnaturkę, ale zlinczowana bym
chyba została :-D
--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

442. Data: 2008-09-10 19:16:21

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.09.2008 Ikselka <i...@g...pl> napisał/a:

nym Ja.Zewszad
> Dzięki, świetne! - wzięłabym sobie to jako sygnaturkę, ale zlinczowana bym
> chyba została :-D

A czym tu się podniecać?
--
Relpp

443. Data: 2008-09-10 19:20:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ziemi dotykajacy!Grunt odnalazlem pod nogami.Utwierdzic sie w tym Ja
> wbrew wszystkiemu,z maximum bezczelnosci.

A, może coś jednak sobie z tego wytnę i wezmę :-)

[...]
Z Gombrowicza :-)

444. Data: 2008-09-10 19:21:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Sep 2008 19:16:21 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

nym Ja.Zewszad

> A czym tu się podniecać?

Jak by Ci tu... Sobą :-)

445. Data: 2008-09-10 19:29:55

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

> Jak by Ci tu... Sobą :-)

OK, ale ile można? Rozumiem dostrzec w sobie coś cudownego i się
zachwycić. Rozumiem wpaść w taki stan żeby swój zachwyt podsycać jeszcze
tym że innych to razi. Niech i nawet śmiać się w głos z tych wszystkich
którzy tego zachwytu nie mogą zrozumieć i usiłują go zniszczyć...

Super! Tylko ten, ile tak można? To się nie robi nudne po pewnym czasie?
Widzę ciekawe zajęcia niż zachwycanie się sobą i drażnienie z tymi,
których to drażni.
--
Relpp

446. Data: 2008-09-10 19:41:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Relpp" <n...@m...px> wrote in message news:ga977j$7sp$2@news.onet.pl...

> Super! Tylko ten, ile tak można? To się nie robi nudne po pewnym czasie?

Zacznij wyrywać skrzydełka szerszeniom pod ich gniazdem!

447. Data: 2008-09-10 19:41:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Sep 2008 19:29:55 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> [...]
>
> Super! Tylko ten, ile tak można? To się nie robi nudne po pewnym czasie?
> Widzę ciekawe zajęcia niż zachwycanie się sobą i drażnienie z tymi,

Którzy niczego nie rozumieją - raczej.

448. Data: 2008-09-10 19:43:15

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.09.2008 Panslavista <p...@w...pl> napisał/a:

> Zacznij wyrywaae skrzyde?ka szerszeniom pod ich gniazdem!

W jakim celu?
--
Relpp

449. Data: 2008-09-10 19:44:17

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

> Którzy niczego nie rozumieją - raczej.

Niech będzie, którzy niczego nie zrozumieją. To że nie zrozumieją
sprawia że nie przestaje to być nudne?
--
Relpp

450. Data: 2008-09-10 19:44:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Relpp" <n...@m...px> wrote in message news:ga980j$7sp$3@news.onet.pl...

> W jakim celu?
> --
> Relpp

Nie będziesz się nudził.

paradygmat i projekcje
wolność umysłu
Do XL
OGLOSZENIE
już wkrótce będziemy pluć na leo beenahakkera